Als jij m nou overneemt voor €500,- haal ik de complete aandrijflijn incl. ECU voor €750,- bij jou op.
N kar zeule gaat goed met zon 5 cil. Die heeft er minder moeite mee als mijn 2litertje denk dak dn eerder het im mn mk1 of zo ga frotte of de mk2 van mn ouders
Ik heb gisteren ook nog een ander probleem opgelost. Bij koud en nat weer kreeg ik bij de parkeersensoren een foutmelding cq. vervelende pieptoon. De sensor rechtsachter bleek de boosdoener te zijn. Na het vervangen werkt alles weer zoals het moet. Ik kon er nog goed bij, met de andere achterbumper straks is het een heel ander verhaal.
Nadat ik nog wat kleine dingetjes moest doen om TÜV (apk) te krijgen, was het dinsdag zover. Alles was nu in orde, motorombouw was netjes gedaan volgens hun, kreeg ik dus TÜV. Alle aanpassingen zijn gedocumenteerd en dus goedgekeurd. Het enige wat ik nog moest doen is het administratieve gedeelte. Ik moest naar het Strassenverkehrsamt om alles netjes te laten verwerken zodat ik bij een controle door de Polizei geen problemen kan krijgen. Ik mag dus vanaf vandaag zeggen dat ik officieel een heb. Hier nog even wat foto's hoe de erbij staat. Voor de oplettende kijker, de achterbumper is een versie met een andere diffusor van Stoffler. Dubbel achteruitrijlicht en wit mistachterlicht (rood als die aan is) in het midden.
Ongelofelijk! Wat een mooie Focus. Ik heb zeer veel respect hoe je dit allemaal hebt gedaan. Gefeliciteerd!
Yeah yeah, gefeliciteerd met je officiële status, meer dan de moeite waard. Veel rij plezier en veilige kilometers. Mooi geworden. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Zeer mooi en gaaf project Sjoerd, en super vet geworden Op de clubdag ga ik hem eens uitgebreid bewonderen
Ik volg dit topic al een tijdje, diep respect hoe je dit allemaal aangepakt en voor elkaar gekregen hebt. Uit ervaring weet ik ook dat de Duitsers echt niet de makkelijkste zijn mbt aanpassingen, updates etc. Dus geniet dubbel van je mooie focus! Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk