dash is er een stuk mooier geworden, ziet er ook beter uit qua afwerking en materialen. Echt een flinke stap omhoog
Bedankt voor het delen, scheelt weer een ritje naar de dealer. Mooie MK8 en schitterende opvolger van de MK7. Oogt zelfs langer/groter m.n. achter. Is de kofferbakinhoud nu echt ook toegenomen?
Mooi hoor, al zal ik dat schermpje eerst met eigen ogen moeten zien. Op de foto vind ik het er niet zo mooi uitzien. Mooie achterkant ook. Die chromen strips heeft Ford nog steeds niet onder controle zie ik. Kan me daar echt aan ergeren . Ik denk dat de nieuwe Focus ook van die 'kieuwen' gaat krijgen gezien de spy foto's en omdat de nieuwe Fiƫsta ze dus ook heeft.
Gaaf bakkie! Valt me wel op dat er nog geen enkele review te vinden is op het web, je zou toch verwachten dat de pers er inmiddels toch al mee had mogen rijden.
Ik vind de nieuwe Fiesta op de Mazda lijken Ik hoop dat de nieuwe beter uit te komen zien dan de Fiesta.
Ziet er idd goed uit, alleen een beetje jammer dat die nu al een schaafplek op het deurpaneel en stoelpaneel heeft zitten Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
Volgens de configurator van Ford zou je geen 3 deurs met ecoboost motor kunnen bestellen? Edit: het wordt nog gekker; een 3 deurs is alleen in trend uitvoering te krijgen. Zo dwingt Ford je dus in een 5 deurs. Not Amused.
Mooie auto alleen dat rechtop staande "tablet" zou ik liever weggewerkt zien in het verder zeer nette dashboard. De achterlichten zien er wat vreemd uit het lijkt of de boven- en onderkant niet bij elkaar horen.
Ziet er niet verkeerd uit. Ook van binnen netjes. Die tablet zie je bij sommige 'premium' merken ook. Zou er wel aan wennen denk ik.
Ik wordt er nog niet warm van, vind de voorbumper met de "kieuwen"niet mooi....,te Amerikaans. Ik wacht wel op de ST-Line.
Op de Duitse configurator site kun je wel een 3-deurs Titanium selecteren, niet in alle kleuren maar ze zijn er wel. Ook hebben ze in Duitsland meer keuze uit motoren, ook de 125 pk versie. Is denk ik kwestie van tijd.
Vooralsnog staat er alleen een 3 deurs ST Line voor NL op de planning. Dit soort keuzes worden door Ford NL gemaakt op basis van verkoopstatistieken. In DL staat bijvoorbeeld de 140pk Ecoboost ook in de configurator, terwijl wij het moeten stellen met de 100pk en wellicht de 125pk variant. Nu is dit met tuning wel weer recht te trekken maar het gaat natuurlijk nergens over. Momenteel is de Fiesta Trend bijvoorbeeld uit te rusten met een contrasterend dak, terwijl dit bij de Titanium niet mogelijk is. Ik weet niet wie dit soort vage keuzes maakt maar shoppen bij de buren loont wat dat betreft wel.
De rest van de uitvoeringen stonden toentertijd ook enkel als 5 deurs zijnde. Misschien van Ford al uit een voorgestelde keuze. Maar zo snap ik ook niet dat je bij elke Ford dealer geen Mustang of Edge en vignale uitvoering kan bestellen. Groete Ruud
Zal ook wel weer te maken hebben met de emissie berekeningen en de bpm. Laatst wezen rijden met de jeep renagade 1.4 turbo mag 1200 kg trekken maar als je even 500 euro extra afrekend dan mag die na aflevering 1500 kg trekken rijdt aardig verder maar niet zo strak als de focus uiteraard