Blijf het een mooie auto vinden, maar ik twijfel over die grijze kleur. Het ziet er niet verkeerd uit natuurlijk, maar dat geel valt lekker op. Net als het groen en oranje van de RS en ST. Er zijn al zoveel grijze/zwarte auto's! *kijkt naar signature*
Volgens mij ook goed haalbaar met "slechts" 1 turbo. De techniek/het materiaal voor 2 turbo's is simpelweg nog te duur om in dit soort auto's toe te passen. Het is niet voor niks dat bepaald modellen in het premium segment er uiteindelijk van afzien, terwijl de prototypes wel ermee waren uitgerust. Wel mee eens dat 200 pk waardiger was geweest voor de ST batch.
Dan ga je er toch straks mee naar onze "huistuner" unlimitedtuning ? die haalt er straks huis wel 200+ en rond de 470-500Nm.
dat zijn betere waardes ja, maar Ford zou die zelf al op de plank gelegd moeten hebben ipv dat je ermee naar een tuner moet om dat te halen. Passat komt ook nog een bi-turbo 2.0 TDI met 240pk. lekker!
Liever 1 turbo, dat is 1 minder die kapot kan gazn ^_^ nog nooit voorgehad... Maar er zijn genoeg mensen die al eend probs met een turbo hebben gehad... Of het nu een Ford of om het even wat is he
Om gelijke vermogens te halen met n enkele turbo moet je of bereid zijn n turbogat te accepteren van n grote turbo, of kiezen voor een gecompliceerde variabele geometrie turbo. Die laatste is veelbelovend, maar bi-turbo wordt al sinds de tweede helft jaren '90 succesvol ingezet op n handjevol performance uitvoeringen van diverse merken. Ik weet waar ik mn geld op inzet, al was t maar omdat bi-turbo awesome klinkt
M550d xDrive inderdaad. maar de Focus ST-D vind ik een prima keuze als ik hem kon kiezen hoor! kunnen we weer verder on topic. lol
aardige review over de ST tdci van de Autoweek http://www.autoweek.nl/video/4422/rij-impressie-ford-focus-st-diesel
Net de eerste plaatjes gezien van de nieuwe Golf GTD variant. Prijzen nog niet bekend maar ik ben bang dat deze het de ST diesel best moeilijk kan maken http://ww2.autoscout24.nl/mz_home.a...=NL-magazine&utm_campaign=CW5-2015&utm_term=1