Gisteren de "nieuwe" WRX van mijn broer onderhanden genomen. Mijn broer is een echt Subaru man en na een 384 pk 2001 WRX, heeft ie nu een orginele 2004 WRX met 140.000 km gekocht. De auto was qua lak heel slecht bijgehouden en hebben er een hoop werk aan gehad met z'n ons drieen. Maar das hobby!! Kort fotoverslagje: Keertje met het blokje clay erover : Verschil na het kleien en polijsten ( boven onbehandeld, onder/ zijkant na behandeling Eind resultaat, kleien, polijsten, polischen, wax laag en koplampen polijsten:
Ziet er egt super uit. lekker kleur ook zwart blijf je alles op zien. maar ziet er super uit nu. mis een idee om er nog een setje nieuwe opgelede kentekenplaten op te zetten maakt hem helemaal af ( mijn mening )
Is een beest van een auto, een echte rijders auto zo'n WRX. Wat me ook opviel is dat ze vanaf deze modellen er ook behoorlijk op vooruit gegaan zijn qua interieur. Wat betreft betrouwbaarheid en vermogen zatten ze altijd al goed. En idd op zwart zie je alles en alles, wel een mooie kleur om te detailen.
Zo'n auto koop je niet op het interieur. Oubolliger kan bijna niet met knoppen en schakelaars die ze 20 jaar geleden ook al gebruikten. Een Subaru koop je om de aparte techniek, betrouwbaarheid en eigenwijsheid van het merk. Super hoor!