Raymond, ik kan bij ons, op eigen terrein, met een beetje passen en meten 4 auto`s kwijt. En als het echt moet misschien zelfs wel 5 of 6. Dan moet ik wel een perkje weghalen. En ja dat in een woonwijk, en een normaal rijtjeshuis (wel hoekwoning). Geen probleem dus. Dus, wanneer kom je ze brengen?
Nog maar even op de Kuga verder gaan. We zijn aan het kijken voor een set winterbanden. De kuga heeft een bandenspanningsysteem die in tegenstelling tot de focus met sensoren achter de ventielen werkt. Is een set winterbanden nu alleen maar mogelijk via een dealer, of zou je dat op de een of andere manier ook zelf kunnen doen? Hoe werkt zon systeem met die sensoren?
Het schijnt dat Volvo sensors ook passen voor mindr knaken staat ergens een topic over waar JW het uitlegt. Volgens mj kan je die sensoren los kopen.
daar gaan we weer..... Wat moet ik hier nou mee vraag je je dan af. (is dit nog een garantieverhaaltje omdat dit vanaf het begin al speelt?) Weinig vertrouwen in dit exemplaar.
Dat lijkt mij wel ja. Wel ontzettend vervelend, geen prettig idee dat je voor je gevoel na elke rit uit voorzorg de motorkap moet open doen.
Sensoren zijn te bestellen op: http://www.fordteileprofi.de Specifiek: http://www.fordteileprofi.de/ford/b...cus-c-max-grand-c-max-fiesta-b-max/a-1496178/
Lekker dan Maar moet je nu geregeld bijvullen of gaat het een tijd goed en dan ineens weer dalend nivo?
Het gaat eerst een hele tijd goed (oktober vorig jaar), en sinds een maand denk ik weer op een laag niveau. Het vervelende is dat ik niet precies weet hoelang dit nu weer speelt, en hoe snel hij leeg loopt. Hopelijk houdt hij het nog even vol tot maandag, dan moet hij naar de garage. Ik heb tot nu toe niets bijgevuld.
Hmm weer niets wijzer. Auto is de hele ochtend onderzocht, onder druk gezet, noem het maar op, echter zonder mankement. Moet je daar nu wel of niet blij mee zijn . Nergens sporen van lekkage. Nu moet de auto in februari weer voor een beurt, dus maar afgesproken het tot die tijd in de gaten te houden. Kan er ook niet meer mee of aan laten doen vrees ik.
Nou eigenlijk weer niets. De dop van het reservoir is vervangen omdat ik had aangegeven dat dit een mogelijke dader kon zijn. Naja dan doen we dat maar..... Ik ruik nog wel iets van koelvloeistof maar het lijkt wel wat minder dan voorheen. Meer dan hem goed in de gaten houden zit er niet in vrees ik.
Ik zie zo vaak problemen met koelvloeistof voorbij komen bij de ecoboost motoren dat ik bijna ga denken dat iedereen dat heeft... zijn er mensen die het nooit hoeven bij te vullen etc?