Staat heel mooi maar ik ben bang dat het wel eens te donker kan zijn voor de APK. Hou er namelijk wel rekening mee dat je ramen af fabriek ook een bepaade tint hebben en dus dat je ruit minder dan 60% doorlaat. Maar dat het strak staat is zeker
De folie is 60% lichtdoorlatend. De ramen zijn fabriekaf 88% lichtdoorlatend. Dus als ik het goed heb berekend zijn de ramen nog 48% lichtdoorlatend, terwijl 55% lichtdoorlatend de eis is. Nou ja, met mijn focus rij ik al 3 jaar zo (klopt af) en anders bij controle gewoon je ramen snel laten zakken ....
mijn voorramen van de cougar zijn ook getint, en geen enkele opmerking van de garage / apk keuring gehad, ook nog niet ( nog ) aangehouden verder,
Ziet er super uit igg, apk ben je voorlopig nog noet aan toe , hebben ze die kleine 3 hoekjes ook gedaan?
Hier even een stukje uit het grote boek van sint.... ow nee, de RDW! De lichtdoorlatendheid van de voorruit en de naast de bestuurderszitplaats aanwezige zijruiten mag niet minder dan 55% bedragen. Visuele controle. In geval van twijfel wordt gemeten. Aan deze eis wordt niet getoetst tijdens de periodieke keuring ten behoeve van de afgifte van een keuringsrapport. Hoeft voor de apk dus niet naar gekeken te worden Het ziet er zeker toppie uit!
De kans dat ze je er voor aanhouden zal ook wel meevallen neem ik aan, zo mega donker is het niet dat het heel erg in de gaten loopt. Het staat idd super
Wow, dat is inderdaad erg mooi geworden. Waar heb je dat laten doen, als ik vragen mag. Vijftig euro is namelijk een mooie prijs.
Het merk weet ik niet, het is folie, de ramen zijn er niet uit gehaald, maar de folie zit wel onder de raamrubbers want die zijn er wel uitgehaald.
Ok dan snap ik de prijs ook Word mij nogal eens verweten dat bij mij de prijzen hoger liggen om te folieeen maar de meeste mensen weten niet waarom dus zoeken ze goedkopere mensen om te laten folieeen. Bij mij gaan de ramen eruit en de randen worden bewerkt om 100% te kunnen garanderen dat de folie blijft zitten met ramen sluiten. Dit omdat de folie langs de raamrubbers lopen en de kans groot is dat het daar doordat de folie tegen de rubbers loopt 9 van de 10 keer los kan gaan komen. Door dit extra werk en tijd loop de prijs op en dat snappen de mensen niet die zien alleen een prijs.
Na bijna 4 jaar (nog een maand) en 41000 kilometer krijgt deze Fiesta een nieuwe baas. De Fiesta heeft zich onberispelijk gedragen, geen enkel mankementje of rare storing in de afgelopen 4 jaar. Daarom zal de opvolger ook weer een Fiesta worden!