klinkt wel logisch wat Roelard zegt, als de schijven en blokken nieuw zijn dan is de hele remklauw ook weer wat 'breder' geworden en kan dat net even aanlopen in de velg als je een bocht instuurt. het e.e.a. is natuurlijk moeilijk te controleren om al rijdend in de bocht in je velg te kijken. heb er zelf ook niet veel verstand van maar het klinkt allemaal wel heel logisch. succes met het vinden van dit toch wel irritante probleem
Zou kunnen, maar je gaf aan dat je geen last hebt van het probleem als de winterbanden er onder zitten.
Zo vandaag even 4 nieuwe banden erop. Werd erop geattendeerd door de Ford garage dat er 3 banden niet meer zo goed waren. Liggen nu 4 Hancook V12 Evo op. Kijken hoe ze bevallen. En maar meteen laten uitlijnen. Was wel nodig. Dus weer een aardige kostenpost.
Zo even een update. Hebben nu een paar dagen gereden met de nieuwe banden. Het schaven is tot nu toe helemaal weg. En dat vind ik persoonlijk wel vreemd, want het schaven was in mijn ogen iets van ijzer op ijzer. Maarja, tot nu toe is alles weg. Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Dus we wachten even nog een paar weken af.
Auto stu helemaal niet veul stil Nick. En volgende keer wel wat zeggen als ik bij je achter loop en jij voor in je auto zit jonguh
Zo heb gisteren een Maxshine Dual action 900 W machine besteld. Was een super aanbieding op Waxworld. Kan ik mooi binnenkort aan de slag.
Goede aanschaf denk ik. Zelf gebruik ik de 500 maar zit er ook over te denken om over te gaan op een 900.
Tis alleen een ander merk als DAP. Maar Stefan van Waxworld zei dat ze eigenlijk allemaal wel ongeveer hetzelfde zijn.