Ik snap het wel en geef hem ook nog gelijk. Zelfs al had ik het geld wel zou ik geen suf kopen. Gewoon zo overbodig vind ik die dingen en dan al helemaal van een exclusief merk wat ook wil meeliften/klanten wil bedienen die mee gaan in de suf gekte.
nee, al zou ik het geld er voor over hebben dan zou ik dat liever steken in een (echte) sportwagen van dat merk. voor het dagelijks vervoer zou ik een wel een ST of een (Focus/Audi) RS nemen. ben bv wel een fan van een Audi RS6, ideale gezinsauto sportief, wagon en bloedsnel
Ik snap niet wat er sneu aan is om aan de vraag van de markt te voldoen? Met wil suv, dan ga je als bedrijf daarin mee. Stilstand is achteruitgang. De Audi RS6 is ook
RS6 is ook mijn droomauto, maar ik zou me ook niet schamen om in een Lambo Urus oid te moeten rijden. Die Aston Martin vind ik dan weer niet zo geslaagd, hoewel ik ook groot fan van de sportwagens van hun ben.
Het is maar zeer de vraag of een merk als Porsche überhaupt nog zou bestaan als ze geen SUV's waren gaan maken.
Zelfs Ferrari heeft nu een SUV op de markt gebracht, de Purosangue. Net zoals met Porsche, is voor Lamborghini de omzet flink omhoog gegaan met de verkochte SUV's.. Je ziet ook bij ''gewone'' autofabrikanten dat de vraag naar SUV's zeer groot is en veel SUV's als nieuw model gepresenteerd worden..
Wat mij betreft gaaf, misschien wel honderden Puma's op een autotrein door Den Bosch richting Tilburg. Allemaal in specialere kleurtjes, bijna niet in basiskleuren.
Deze kom ik nog vaker tegen. Is de nieuwe auto van collega. Hij verlaat ons wel volgende maand. Dus nog even genieten.
Beetje flauw, maar ik kom elke dag deze auto in m'n garage tegen. Helaas is de lak is niet moeders mooiste meer, maar al ruim 11 jaar in mijn bezit, en volgend jaar wordt ie 40 jaar. (dus uit de overgangsregeling en dan geen MRB en APK meer) Probeer hem technisch in top staat te houden, roep al die tijd dat ie eens helemaal opnieuw gespoten moet worden. Foto is van vorig winter project, volledige onderstel vernieuwd (alle rubbers, schokdempers, lagers, vanalles in de poedercoat, remklauwen etc.) Toen de hele ophanging er onderweg was, was dat gelijk het ideale moment om de zwetende carterpakking te wisselen, en als die eraf is ook maar drijfstanglagers meegenomen.
Dat is een gaaf project en ja overspuiten zou het absoluut waard zijn. Als interieur ook nog tip top is zou ik na overspuiten laten taxeren voor de Zekerheid