Ik zal er eens naar kijken of ik daar iets over kan vinden. Vandaag tijd gehad om het nieuwe expansie tankje te plaatsen. Kijk glaasje heeft wel een prima afdichting, maar toch even een randje loctite threat seal. Daarna de oude plastic ingewisseld. Kijk glaasje zit wel beetje op een onlogische plek. Maarja de duurdere versie is 180£ duurder haha dat vond ik een beetje te gek. Dus maar wat ruimte gemaakt. Geslepen gat even geverfd. Ziet er toch wel goed uit zo.
Vandaag begonnen met de grill vents. 3D geprint, wel stevig plastic/ABS moet ik zeggen. Duurde wel even voor ik ze redelijk glad geschuurd had. Korrel 180-400-800 nat geschuurd. Toen schoon en ontvet, daarna 2 laagjes van deze kuntstof hecht verbeteraar. Daarna een aantal lagen van filler verf er op. Als dat goed de naadjes opvult wordt het nat geschuurd met k 1200 en 2000. Om het vervolgens in de 2 K hoogglans zwarte lak te spuiten. Denk dat ik de hele grill maar weer mee spuit, wil liever geen kleur verschil zien namelijk. Speciaal voor deze gelegenheid een Multitool Fein 500 multimaster gekocht, om de gaten in de grill te zagen. Morgen weer verder.
Vandaag de vents in de grill kunnen plaatsen en opnieuw 2K gespoten. BTW erg tevreden over de multitool. Fijne machine. De hele boel in elkaar. Opgeschuurd en het geheel nog eens gespoten. Nou de boel weer uit laten harden. 48 uur zeker. Ik heb nog wat 2k zwarte verf over. Die in de koelkast gezet dan is het wel 24 uur houdbaar. Dan kan in m'n antenne nog ff spuiten. En ik dacht misschien de olie pijlstok. T geel, zwart maken Geschuurd, plastic hecht en in de filler gezet. Morgen ff schuren en dan ook in de 2k zwarte hoogglans. Ben wel heel benieuwd hoe die grill vents gaan staan. Wil eigenlijk ook van die RS vents in de motorkap. Ben alleen bang dat je dan water onder je motorkap krijgt. Mensen daar ervaring mee?
Heel gaaf project dit, laat maar weer zien hoeveel toepassingen er zijn voor 3D printen! Ben heel benieuwd hoe dit op de wagen gaat staan.
Oke ja ik zal t meer voor de looks doen. Maar gaten in je motor kap met als gevolg kans op water zie ik dan weer niet zitten. Wie weet als die turbo er nog gaat komen dat t dan een optie is. Maar met de grotere radiateur blijft motor toch al lekker koel. Ja staat zeker vet. Droogt mooi glanzend op. Ben wel blij dat ik de binnenkant van de toeter ook heb gespoten. Maakt t meer een geheel. Morgen maar monteren. Laat t nog ff een volle 24 uur drogen
De grill ligt nog ff lekker uit te harden. Vandaag nog m'n overige verf beetje op gemaakt. Tis beetje lastig op de foto te zetten dat hoog glans zwart. Maar best netjes. Had alleen niet genoeg voor m'n rem olie dop.. Maar lijkt best mooi. Ook het ST embleem maar weer ff oplappen. Dit keer maar met lakstiftjes. Morgen ff een mooie felle rode halen. Deze alvast in de primer.
Je weet dat die dopjes met een reden in geel uitgevoerd waren, al zul jij ze wel met je ogen dicht kunnen vinden
Haha ja dat snap ik. Gelukkig zijn er ook tal van bedrijven die gehele covers er voor verkopen. Soms met en soms zonder symbolen. Dus ik denk niet dat t kwaad kan. Daarbij is het symbool nog goed te zien
De grill zit er weer in. Direct maar ff in de wax gezet. Staat wel gaaf. Ben alleen het ST logo vergeten. Maar goed die moest ik toch nog weer ff rood maken. Vind t zonder logo toch beetje een zwart gat die grill. (Ook voor de vents) Met staat beter vind ik.
Alles is al hoog glans zwart 2 k gespoten, alleen niet gewassen. Dusss.. Vind alleen wel dat nu echt tijd wordt voor de low Line kit van Maxton. Alleen de levertijd. Moet je weer zolang wachten.
Super gaaf, echt heel sjiek. Ziet er gewoon uit of het vanaf de fabriek zo hoort, dat zijn de beste mods
Zijn ze puur optisch (wat op zich al prima is) of zorgen ze ook voor extra koeling van de remmen bijvoorbeeld ?