Zaterdagavondmeeting Roermond 27 april 19.00.

Wanneer heb je tijd?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tigershark

Crew
Moderator
PR/Sponsoring
Mij lijkt het leuk om in het zuiden een avondmeeting te organiseren.
Ik hoop op een leuke opkomst.

Datum: 27 april.
Tijd: 19.00
Adres: Schaarbroekerweg 58, 6042 EJ Roermond
Als je het terrein oprijdt, kun je rechtdoor naar een iets afgelegen deel rijden. Hier is het meestal wat rustiger.


Wie komt er:
focus-piet
Thieske
Rob Holthuijsen
Leon Focus
Tigershark
rob nieman
Michel_limburg

Onder voorbehoud:
Eric-rally
@petjekel
@AlexKooijman




Ter info: de 27e wordt Koningsdag gevierd.
 
Laatst bewerkt:
Zondag 7 vroeg op om truckrun te rijden dus 6 de niet voor mij.
13 de is avond voor dynorun dus niet ideaal
20 ste is werkdag ivm Pasen dus dan lig ik savonds in coma
Blijft 27 ste over voor mij
 
Ik ken 13 april , dan hebben we de kids niet hier, de andere dagen kom ik anders gewoon alleen
27e ook geen kids dus dan kan ik ook met mn vriendin komen.
 
6 en 13 vallen voor mij ook af. 6e verjaardag van schoonpa 7de meeting BOTS en nog verjaardag en 13de dag voor de dyno meeting idd. Blijven de 20ste en 27 ste over voor mij!
 
Mijn zusje heeft besloten om die dag haar verjaardag/housewarming te vieren dus mij gaat het helaas niet lukken om erbij te zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan