Goedemiddag Allemaal
Wij hebben nu net een maand een Ford Grand C Max uit 2013
Het is een fijne auto. Alleen we twijfelen of we de distributie riem moeten vervangen. Hij is in 2023 al vervangen. Hij heeft al 258000 op de teller. Ook willen we de koppeling laten vervangen omdat hij soms uit de 1 schiet of er niet in wil. We hebben de auto al een Olie beurt gegeven en een nieuwe Accu.
We wonen in Zwolle en zijn gek van Ford. Onze vorige auto was een Ford focus C Max. Die was super fijn. Alleen we waren toe aan wat groters met 2 kleine kindjes is dat wel fijn.
Heeft iemand tips.
Wij hebben nu net een maand een Ford Grand C Max uit 2013
Het is een fijne auto. Alleen we twijfelen of we de distributie riem moeten vervangen. Hij is in 2023 al vervangen. Hij heeft al 258000 op de teller. Ook willen we de koppeling laten vervangen omdat hij soms uit de 1 schiet of er niet in wil. We hebben de auto al een Olie beurt gegeven en een nieuwe Accu.
We wonen in Zwolle en zijn gek van Ford. Onze vorige auto was een Ford focus C Max. Die was super fijn. Alleen we waren toe aan wat groters met 2 kleine kindjes is dat wel fijn.
Heeft iemand tips.
