Online kun je makkelijk even vergeten wat sociaal ook alweer normaal is........ dus nog even voorstellen
Ik ben Hessel, ik ben zeer beperkt verstand van auto's maar vind sleutelen wel leuk en vind het ook leuk om dingen uit te zoeken waar ik niets zoveel van weet. Ik ben van beroep arts, met een wel heel technische kant (ik behandel ritmestoornissen van het hart). Dus affiniteit met motoren heb ik wel ;-)
Ik heb al jaren een Ford S-Max 2.5 T, een heerlijke auto met veel ruimte en die 2.5 motor is een genot, mijn S-max is inmiddels al 20 jaar oud maar ik hoop er nog langer van te kunnen genieten!
Ik ben Hessel, ik ben zeer beperkt verstand van auto's maar vind sleutelen wel leuk en vind het ook leuk om dingen uit te zoeken waar ik niets zoveel van weet. Ik ben van beroep arts, met een wel heel technische kant (ik behandel ritmestoornissen van het hart). Dus affiniteit met motoren heb ik wel ;-)
Ik heb al jaren een Ford S-Max 2.5 T, een heerlijke auto met veel ruimte en die 2.5 motor is een genot, mijn S-max is inmiddels al 20 jaar oud maar ik hoop er nog langer van te kunnen genieten!
Hessel bij de gezelligste Focus Club van NL.