Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar had me nog niet voorgesteld. Bij dezen alsnog!
Ik ben inmiddels aan mijn vierde Focus toe. Na twee Stations en een Titanium Hatchback, rijd ik nu sinds anderhalf jaar in een 1.5 ST-Line Hatchback uit 2019 met panoramadak en B&O-audio. Toevallig zag ik er vandaag maar liefst drie rijden met het dak open; alle drie ook nog eens een blauwe Hatchback. En ik maar denken dat ik een unieke uitvoering had...
Nu heb ik meteen een klein vraagje: ik ben op zoek naar nieuwe pedaalrubbers omdat het metalen kapje er steeds vanaf schiet. De dealer vraagt hier maar liefst € 99,- voor. Hebben jullie een goedkoper (en uiteraard veilig) alternatief? Ik hoor het graag!
Gr. Fabian
Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar had me nog niet voorgesteld. Bij dezen alsnog!
Ik ben inmiddels aan mijn vierde Focus toe. Na twee Stations en een Titanium Hatchback, rijd ik nu sinds anderhalf jaar in een 1.5 ST-Line Hatchback uit 2019 met panoramadak en B&O-audio. Toevallig zag ik er vandaag maar liefst drie rijden met het dak open; alle drie ook nog eens een blauwe Hatchback. En ik maar denken dat ik een unieke uitvoering had...
Nu heb ik meteen een klein vraagje: ik ben op zoek naar nieuwe pedaalrubbers omdat het metalen kapje er steeds vanaf schiet. De dealer vraagt hier maar liefst € 99,- voor. Hebben jullie een goedkoper (en uiteraard veilig) alternatief? Ik hoor het graag!
Gr. Fabian
Fabian op het gezelligste autoforum van NL