En ik weet niet hoe snel ik één klodder zo snel mogelijk van mijn auto af moet halen, ik zou waarschijnlijk een toeval krijgen als ik mijn auto zo aan zou treffen
Die spiegelbezetting is wel heel interessant. Ik denk dat de bestuurder zelfs op het dak kan kijken. Iemand enig idee wat die rondjes zijn links en rechts en middenin de voorruit?
Valt wel mee hoor, de 2 die het dichtste bij de voorruit zitten zijn de gewone spiegels en de 2 andere zijn breedte spiegels. Gewone vrachtwagen in nederland heeft er meer
Nou, de gewone spiegels van een F350 Super Duty zien er wel wat anders uit hoor! Zelfs in truck-uitvoering
De spiegels op een scooter zien er nog anders uit, daar heb ik het ook niet over. Met normale spiegels bedoel ik gewoon normaal zicht, geen groothoek of dergelijke.
Als ik de foto's zo zie zullen er andere spiegels zijn geplaatst omdat je in de originele spiegels niet meer kunt kijken door de pantsering. Daarom ga ik ook mee in het verhaal van Thieske. Je ziet dergelijke spiegels veel op amerikaanse trucks.
Mijn oom in Canada heeft een dikke Ford F150 waar vaak een dikke campertrailer aan hangt. Hij heeft ook dit soort spiegels maar kun je naar buiten schuiven voor als de trailer erachter hangt. Je schuift ze weer naar binnen als je weer solo rijd.
De spiegels op stokjes zijn dode hoek spiegels. De rondjes bij de voorruit? Zwaailichten? Verstralers? FoFo 1 Phase 2, 1.6 16V Futura Black
https://www.dumpert.nl/mediabase/7676203/3d31ba92/welke_slagboom_.html Je hebt blijkbaar al geld zat en dan ook nog gratis parkeren
Paar acceleratie runs met de nieuwe ST. Volgens de omschrijving heeft de ST 450nm, ik dacht dat het wat minder was dan de oude RS (die heeft 440). Erg rap. Het geluid valt me wat tegen. Ben nu natuurlijk de 5 pot van de RS gewend maar ook de 3 cyclinder Fiesta ST vind ik geweldig klinken (deels via de boxen, maar dat schijnt alleen versterkt authentiek motor geluid te zijn). Een oneven aantal cylinders zorgt blijkbaar voor een mooie soundtrack..