1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SYNC 3 systeem en kaart updates

Discussie in 'In Car Entertainment' gestart door mstuniek, 15 jun 2017.

  1. REDAH.

    Bedankt inmiddels via instellingen verandert en het is weer allemaal Nederlands en het is inderdaad de EU versie.

    Gr <> Cees
     
  2. Goedzo, op naar versie 17276 dan! ;)
     
  3. Reeds vanmiddag geinstalleerd en werkt als een speer.
    Groeten <> Cees :cheer::focus3:
     
  4. Kan van de week de kuga halen. Maar durf het nog niet meteen aan hoor[emoji3]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  5. #105 mack, 27 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2017
    Stoute schoenen aan. Gisteren de kuga gehaald. Nu net de stick erin met de 3 bestanden. Zie nog weinig in beeld mbt update. We wachten af

    edit

    Na een minuut of 5 ging de update lopen en 25 min later weer klaar.
    Buiten de update om, maar wat is de stem van de navigatie een drama zeg, dat je dit als fabrikant durft te nemen!!!!!
    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  6. Hoi Tuin.

    Heb je nu sync 3 Versie 3.0 en is je navigatie versie ook geupdate?
    Ik heb een Kuga Vignale met Sync 2.3 en software F6.1 van Telenav

    Gr TTM
     
  7. Even een vraag in de Fiesta heb ik nu ook Sync 3 volgens de gegevens moet ik ook de temp kunnen instellen via voice control ,maar wat ik ook probeer het lukt niet.
     
  8. Hoi Tuin.

    Heb je nu sync 3 Versie 3.0 en is je navigatie versie ook geupdate?
    Ik heb een Kuga Vignale 10-2017 met Sync 2.3 en software F6.1 van Telenav

    Gr TTM
     


  9. Je kan sync updaten naar 3.0. Navigatie blijft zoals het is


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  10. Maar ondertussen november en nog steeds geen kaartupdate.
    schande
     
  11. Ik heb een reactie gehad van Ford klantenservice. Deze zeiden tegen mij: Begin november kunnen gebruikers de updates downloaden, waarschijnlijk per USB.”.

    Van tevoren heb ik de dealer en Ford Nederland al een “non-conformiteit” verklaring gestuurd. Ik heb ze verteld dat ik stappen ga ondernemen, als het begin november niet geregeld is.

    Ik ga morgen weer contact opnemen met Ford. Als er geen positieve reactie is, ga ik juridische bijstand inzetten. Ik ben het beleid van Ford echt kotsbeu.

    Groeten,

    Ton

    P.S.: Ik weet dat Ford NL hier meeleest. Ik heb al een keer een reactie van ze gehad via email, op een post in dit forum.
     
  12. Helaas doet Ford het op dat gebied niet heel goed in mijn ogen.
    Ik ben al sinds juli met ze in discussie en er komt nog steeds geen duidelijk antwoord.
     


  13. Ergens gelezen dat het uitgesteld is naar maart 2018.
    Hele grote schande en maar eens kijken of ford hier zijn klanten tegemoet gaat komen.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  14. Ok Mack nu snap ik het, dus niemand heeft nog kaarten van Here

    Bedankt TTM
     
  15. Ik blijf dit topic ook nog even volgen.
    Mijn ouders is bij aanschaf van de nieuwe ‘C-Max’ ook vertelt dat de nieuwe update eind oktober beschikbaar zou zijn.
    26 okt bij aflevering helaas nog niets van bekend.
     
  16. Vorige week heb ik nog contact gehad met Ford NL en wederom het antwoord dat ze nog steeds met de optimalisatie bezig zijn. Eind oktober is het dus ook niet geworden en nu wordt zelfs helemaal geen datum meer genoemd. Begin zo langzamerhand mijn geduld te verliezen maar daar heb je alleen jezelf maar mee..
     
  17. Iemand een link waar ze praten over de 7 jaar updates?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. Deze post had ik nog niet gelezen voor mijn vorige bericht. Ik ben ook voornemens om deze week mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen.
     
  19. #119 suay, 6 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2017
  20. Dit was enkel een Sync3 update dus heeft niets met de navigatieperikelen te maken !!

    Groeten <> Cees
     

Deel Deze Pagina