Hallo, ik heb nogal wat speling in mijn versnellingspook als deze in de versnelling staat.
Er is dan speling van voor naar achter, heeft iemand een tekening hoe dit systeem in elkaar zit zodat ik onderdelen kan bestellen?
het betreft een focus 2 1.6 uit 2005
Er is dan speling van voor naar achter, heeft iemand een tekening hoe dit systeem in elkaar zit zodat ik onderdelen kan bestellen?
het betreft een focus 2 1.6 uit 2005