1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rykers Focus ST-3 Verkocht

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door Rykers, 14 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nu wordt een hothatch (snelle auto in het algemeen) sowieso al zwaarder “behandelt”. Maar een demo waar van dat journaille gespuis in heeft lopen poken.... die auto’s hebben het echt heel zwaar. 1 vd RS-en van Ford NL is al bezig aan de 2e nieuwe cilinderkop...
     
  2. Das klote.
     
  3. Das ontzettend jammer Jack. Succes met de verkoop en het vinden van een geschikte auto (ook voor je vrouw).
     
  4. WOW ik moest even twee keer lezen of ik het niet verkeerd las.
    Wat moet ik zeggen? Je droom auto verkopen is niet leuk, maar je gezin is toch wat waardervoller dan een auto, :|:|
     
  5. Dat inderdaad en ik weet niet of het kan maar misschien iets met de vering proberen?
     
  6. ik zag hem al staan bij de verkoop hoek ,
    heel veel sterkte, met je droom auto te verkopen
    wel goed dat je kiest voor je gezin!

    maar is er niet wat te veranderen aan de vering en hoge banden zo dat hij toch kan blijven
     
  7. Mannen, iets veranderen aan een ST, vering, banden, 17" velgen of iets dergelijks, haalt denk ik het volledige karakter uit de auto. Een ST hoort minimaal op 18" heeft stugge veren enz enz.
    Snap de goede bedoelingen alleen help je daar Jack denk ik niet mee.
     
    Rykers vindt dit leuk.
  8. Daar heb je gelijk in Kees maar als het andere alternatief b.v. een Focus Trend zou kunnen zijn zou ik eerst zoiets proberen. Maar ik snap ook dat de lol van de auto er inmiddels wel af is en dat de aanpassingen dan ook geen oplossing zijn.
     
  9. Een setje velgen is het makkelijkst te proberen. Als dan blijkt dat de auto wel goed is, dan is het toch "simpel" ?
    Wat ik mij afvraag: de auto is bij MEBU geweest, zijn er soms stuggere motorophangingspunten en dempers gemonteerd?
     
    PhoenixNLx en jjonkie vinden dit leuk.
  10. Inderdaad, misschien eens rijden in een standaard ST fase 2 van iemand hier op het forum ? Het zou zo maar eens kunnen dat er toch wat meer aanpassingen zijn gedaan die het comfort van de auto veranderen
     
  11. En dan? Dan rijd hij op 17" in een ST?? Dat bedoel ik nu met het karakter van de auto!!
     
  12. Als je samen weg moet -> pak de Ecosport :)

    Of Jack moet gewoon rustiger rijden :mrgreen:
     
  13. dat idee heb ik ook een beetje, ik heb meegereden met Jack en vond 'm best wel stug.
    nou heb ik niet echt ervaring met :focus3: :st:'s maar de laatste keer dat ik meereed was met Rappe papa (wel een fase 1) en toen viel mij de stugheid niet zo op als bij Jack.
     
  14. Oeps heel vervelend. Wel begrijpelijk. Heeft ze dat bij de Ecosport die jullie bestelt hebben straks ook niet. Die is ook best stevig geveerd.
     
  15. Volgens mij is de fase 2 wel stugger qua onderstel als de fase1. Correct me if im wrong
     
  16. en de fase 1 was een wagon, weet ook niet of dat dan weer uitmaakt.
     
  17. Wat ik mij nog zit te bedenken, dit is een company car geweest, welke dus ook voor verschillende tests door journalisten werd gebruikt, het komt voor dat de fabrikanten/importeurs speciaal geprepareerde auto’s gebruiken. Ik meen mij te herinneren dat bij 1 van de autobladen dit weleens een discussie punt kon zijn. Daar stond op de veerpoot van de testauto een verwijzing naar een test. Oftewel weet je zeker dat de auto dezelfde specs heeft als een andere ST fase II?
     
  18. Als daarmee het probleem is opgelost, dan is het toch helemaal niet erg?
     
    PhoenixNLx vindt dit leuk.
  19. Wat enorm pijnlijk om te lezen....:?
    Als ik de test video's er nog eens mij zoek, omschrijft verwoordt de redacteur van autoweek denk ik wat jouw vrouw niet in de ST waardeerd: www.youtube.com/WQU1jx_UBXU&t=1m40s
     
  20. De wegligging wordt iets gemoedelijker. Als dat nou maakt dat Jack ermee kan blijven rijden? Dan heb je nog steeds een ST en het vermogen, maar een iets comfortabeler auto
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina