Dat burgerlijke is denk ik een weldoordachte keuze van Ford om de auto voor een breed mogelijk publiek aantrekkelijk te maken.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die de achterkant, en dan vooral de vorm van de achterlichten van de huidige Focus te extreem vinden.
Zie hier de verschillen. Ik zou niet weten waar ik voor zou kiezen. Ze zien er beide goed uit. Focus 3 naar mijn inziens toch iets sportiever.
De Focus 3 oogt inderdaad dynamischer in mijn ogen. De 4 zal meer mensen aanspreken omdat het ontwerp behoudend is, helaas werkt een behoudend ontwerp beter als je over de hele wereld dezelfde auto wil verkopen. Het is dan altijd een compromis. De 4 is in mijn ogen wel een geslaagde auto en ik ben erg benieuwd naar de wagon in het echt en ik vraag mij af wanneer er een nieuwe C-Max komt op basis van de 4.
Denk dat je dat wel krijgt bij de Vignale uitvoering, zie afbeelding van de hatchback in post 88. Getoonde wagon is een titanium uitvoering.
Dat zal wennen worden bij de pomp. Als ik het goed zie op de fotos is de tankopening naar de linker kant verhuist.
Ben d'r niet echt kapot van. inderdaad veel overeenkomsten naar andere merken. Kreeg ook mailtje van dealer over de nieuwe focus. Door de achterlichten van de nieuwe fiesta had ik al een idee waar het heen zou gaan en dat vond ik ook al geen verbetering.