Nou de kogel is door de kerk...... De akrapovic gaat er komen [emoji1787].. Is nog wel ff sparen, maar rond juni is de planning (wat is dat ding duur zeg, niet normaal) maar in aanloop op de akrapovic gaan we zaterdag eerst de midden demper er tussenuit halen, dat schijnt ook al een heel ander geluid te geven , oja gaan het geld lenen, niet sponsoren [emoji6] Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
2400 EUR .. Doe mij dan maar een Milltek Even zonder dollen, super gaaf! Niets mooier dan de hobby delen met je zoon. Doe ik ook nog steeds met m'n vader en dat maakt toch een groot deel van de hobby uit.
2300euro voor het merk, haha nee het is veel geld al zie ik de uitlaat sneller onder audi rs6 wordt gezet dan ford ka (als ze het er voor maken) resultaat mag er zijn. Zelf ben ik niet meer van het verlagen en andere motorgeluid. Vind ik het lekker klinken jazeker, collega heerlijk als je de focus voelt trillen als hij langs komt rijden. Alleen zo'n geluid moet je onder een auto hebben die echt strepen trekt bij stoplicht, die van mij doet dat niet.
Ja de prijs is wel een dingetje... Ook gekeken naar miltek, maar Renault levert onder de clio rs, standaard akrapovic, dus dat hoort er dan meer op, volgens zoon [emoji4]. En inderdaad past het niet bij iedere auto, maar onder een megane rs, of ford rs /st vindt ik het gewoon geweldig, maar inderdaad had ik ook gedacht dat het een stuk goedkoper zou zijn..... Ach ja, hij is maar 1 keer jong.... En als ik heel af en toe ook een stukje mag rijden, voel ik me ook weer 25...[emoji1787] Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Wow! Ik wist het, maar wat een prijs! En dan ook nog alleen een catback... Wel apart dat er bij staat dat de uitlaat niet aan de emissies voldoet voor straatgebruik. Ik neem aan dat de auto nog gewoon een katalysator heeft bij de downpipe? Maarja, je hebt we iets unieks en lekker licht in titanium . Veel plezier ermee, in ieder geval!
Dit is het stuk vanaf de katalysator, is eigenlijk gewoon een achterdemper met pijp, zonder midden demper. Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Akrapovic is de creme-de-la-creme op uitlaten gebied. Kwaliteit kost nu eenmaal geld en mijn ervaring met Akrapovic (heb zelf meerdere uitlaten van dit merk) is dat het kwalitatief ongeƫvenaard is. Bovendien zijn de E-keur versies allemaal netjes met certificering zodat je nergens problemen krijgt met uitlaatgeluid en/of uitstoot (door catalysator). Wil je meer geluid dan moet je voor de track-use-only dempers/systemen gaan, maar voor de openbare weg is dat onzin/aso. Dit is serieus wat anders dan de bekende "rioolpijp" uitlaten.
De middendemper is er ondertussen een tijdje tussen uit en het geluid is nu al een stuk beter (kan geen filmpje plaatsen). Maar afgelopen zaterdag toch de akrapovic besteld... Kan nog wel ff duren maar zijn erg benieuwd [emoji4] Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
voelde je ook verschil met rijden of kwam dat meer ivm het tussen de oren was ivm het extra geluid. vooraf en achter gefilmd. kun je het eventueel op youtube uploaden. dan kan je link maken dat alleen de mensen met de link het kunnen zien
Verschil in rijden is er volgens mij niet, verschil in geluid is er zeker wel, het is nu een diep zwaar geluid en in de rs stand zijn er nu heel veel pops en serieuze bangs. Vind het zelf wel fijn dat je de pops en bangs eigenlijk kan regelen, ben wel heel benieuwd of het met de akrapovic nog veel veranderd, klinkt nu echt al serieus goed. Hoop het natuurlijk wel, want het is een beste investering [emoji6] Zal me eens verdiepen in YouTube, ben niet zo heel handig digitaal..... Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
De akrapovic zit er inmiddels onder, duurde wat langer dan gedacht, was onderweg kwijt geraakt..... [emoji848], maar toch gekomen, klinkt iets zwaarder, maar niet overheersend, en de pops and bangs in de sport stand zijn geweldig!!!! Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk