De link verwijst inderdaad naar een andere auto nuHuh? Dat stond er niet bij en ik zie de advertentie ook niet meer online staan.. dat was de oude auto van @Tom91
De link verwijst inderdaad naar een andere auto nuHuh? Dat stond er niet bij en ik zie de advertentie ook niet meer online staan.. dat was de oude auto van @Tom91
Na wat slapeloze nachten is het geen blijvertje geworden; zal over een paar weken wel ergens in Friesland opduiken denk ik....Klopt, dat is idd mijn auto. Toentertijd geen geld voor een ST, is het inmiddels (bijna) wel. Iedere keer iets aan laten doen en mijn zoon raadt de verkoop ook af. (19 jaar, een jaar zijn rijbewijs, je kent het wel) Maar het kriebelt toch om weer een echte ST aan te schaffen, maar de twijfel is er nog wel een beetje. Wie weet toch een blijvertje, we zullen het zien....