Onderdeelnummers / FINIS nummers voor de Focus 4

  • Beste Bezoeker,

    Het forum draait inmiddels op de nieuwste versie. De vertrouwde uitstraling is voor een groot deel teruggebracht, maar we zijn nog bezig met het afronden van verschillende onderdelen. Daardoor kun je hier en daar nog zaken tegenkomen die anders werken dan voorheen of nog niet helemaal gereed zijn.

    We vragen daarom nog even om jullie geduld. In de tussentijd kan het forum gewoon weer actief gebruikt worden.

    Loop je ergens tegenaan, werkt iets niet goed of mis je een onderdeel dat er voorheen wel was? Laat het ons weten.
Dat had ik al begrepen uit je tekst, maar ik bedoelde ermee als je het nog een tijdje duurt tot je het item gevonden heb is ome alie ook een optie voorlopig.
BTW. ik geloof dat het badgenummer van het ST logo 42528F is.

Ik denk niet dat dit hem is kan er niks onder vinden wat ik zoek.
 
Ik ben op zoek naar de oem onderdeelnummer van de lambdasonde sensor voor de katalysator.

Focus MK4 1.0 125pk benzine
 
Kan iemand het onderdeelnummer vinden van het kofferkleppaneel aan de binnenkant van een Focus MK4 hatchback?

Ik heb hem met een iets te volle kofferbak dichtgegooid en nu zit er een gat in:oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: Edgar Focus
Kan iemand het onderdeelnummer vinden van het kofferkleppaneel aan de binnenkant van een Focus MK4 hatchback?

Ik heb hem met een iets te volle kofferbak dichtgegooid en nu zit er een gat in
Kan je er niet mee helpen maar ouch wat doet dat zeer

Ja beetje balen maar aan de andere kant het is de kofferbak dat wordt gebruikt.
Ik heb het paneel inmiddels eruit maar met het nummer vind ik weining tweedehands of er zit ook een scheur of een barst in en dan betaal je nog tussen de 70,- en 100,-. Ik ga het wel plastic welden en dan zit t voorlopig prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Edgar Focus
Kan iemand het onderdeelnummer vinden van het kofferkleppaneel aan de binnenkant van een Focus MK4 hatchback?

Ik heb hem met een iets te volle kofferbak dichtgegooid en nu zit er een gat in


Ja beetje balen maar aan de andere kant het is de kofferbak dat wordt gebruikt.
Ik heb het paneel inmiddels eruit maar met het nummer vind ik weining tweedehands of er zit ook een scheur of een barst in en dan betaal je nog tussen de 70,- en 100,-. Ik ga het wel plastic welden en dan zit t voorlopig prima.
Denk dat je je kapot schrikt wat een nieuwe kost.
 
Ik ben op zoek naar oem onderdeelnummer voor de focus mk4 1.0 tpms sensoren...

Denk dat de mijne het begeven of bijna leeg zijn
 
Zijn dit de nummers voor de remblokken van een ST wagon?
2 404 736 en 2 494 035
Dus ook geschikt voor een station?
En wat is de normale prijs mocht je die ook weten?

Ja,

De blokken achter zijn hetzelfde voor de normale Mk4.
Origineel voor kosten als ik me niet vergis iets van 150€.
Achter weet ik so niet.
Op Kleinanzeigen verkoopt iemand voor en achter voor 110€.
Is een goede prijs.

Ik heb ze ook bij hem gekocht, alles naar tevredenheid.
 
Ja,

De blokken achter zijn hetzelfde voor de normale Mk4.
Origineel voor kosten als ik me niet vergis iets van 150€.
Achter weet ik so niet.
Op Kleinanzeigen verkoopt iemand voor en achter voor 110€.
Is een goede prijs.

Ik heb ze ook bij hem gekocht, alles naar tevredenheid.
Ja, precies die had ik ook gezien en al wat huiswerk gedaan.
Zo zijn de achterste die hij aanbied volgens het finis nummer voor elektronische handrem, wat ik dus heb.
Kon er alleen niet goed achterkomen hoe dat zit met die slijt indicatoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Edgar Focus
Ik ben op zoek naar het onderdeel nummer voor de plastic afdekkap langs de achterbank aan de passagierskant. Afgelopen weekend bezig geweest om een achteruitrijd camera in te bouwen en helaas is die plastic kap kapot gebroken.

Het is de kap vanaf halverwege de bank tot aan de dorpel bij de deur rechts achter.
 
Ik ben op zoek naar het onderdeel nummer voor de plastic afdekkap langs de achterbank aan de passagierskant. Afgelopen weekend bezig geweest om een achteruitrijd camera in te bouwen en helaas is die plastic kap kapot gebroken.

Het is de kap vanaf halverwege de bank tot aan de dorpel bij de deur rechts achter.
Staat dat niet gewoon aan de achterkant van de kap vermeld?
 
Ja, maar daarvoor moet het paneel er helemaal uit en dan moet denk ik de bank er uit. Daar had ik zaterdag geen tijd voor vandaar dat ik de vraag voor de gok hier stel.