Snap ik Maar vind dat het wel beter en netter had gekund. Er zijn merken waar het beter geregeld is. Maar goed ben er nog steeds blij mee haha
Na lang twijfelen of ik het wel zou doen, Toch de stoute schoenen aangetrokken. Wiel spacers gemonteerd 15mm achter. voor na rijdt tot nu toe prima en ik vind de velgen nu veel mooier uitkomen in de wielkasten. Voor voor heb ik ook 5mm spacers liggen maar daar Denk ik nog ff over.
Veel beter inderdaad, de wielen staan standaard net even teveel naar binnen voor het mooie. Dit is een mooie oplossing, ik zou die 5mm voor ook gewoon nog doen!
Helemaal mee eens,ik vond ook dat ze net iets teveel naar binnen stonden. Voor moet ik ff kijken of het niet aanloopt o.i.d En dat zijn andere spacers ( zonder bevestigings moeren ) dus ik weet niet of dat lukt met de originele bouten/moeren. Dat Moet ik nog even testen dan. In de planning staat ook nog een verlaging en daar moet het dan ook geen problemen opleveren, maar ik denk dat wel lukt.
gewoon plaatsen die spacers voor, de verhouding tussen voor en achteras komen dan ook mooier uit. spacers van 5 mm kun je er gewoon tussen zetten, daar heb je geen extra bouten of moeren voor nodig. in tegenstelling tot de spacers van 15 mm, dan heb je ze nodig omdat er anders geen ruimte is om je originele moeren vast te zetten
Goed om te weten dan ga ik ze zeker plaatsen. Had voor minder ruimte tussen de band en wielkast dan achter. Dus gaat wel goed staan dan. Thanks
Dankjewel Ik denk dat het de eibach pro verlaging wordt,veren met ongeveer 2.5/3.0 cm verlaging. Is voor mij zat.
Dat is inderdaad zat. Ik heb zelf de H&R veren van 3cm. En dezelfde velgen. Zit ook nog te denken aan spacers. Begin nu wel meer te twijfelen nu ik jou foto's zag haha
Hahaha Werkt prima de spacers Achter goed gecentreerd vast met moeren en voor gecentreerd zonder de moeren. ( en voldoende draad voor de originele moeren ) ongeveer 7/8 omwentelingen voordat ze weerstand krijgen. Ik zeg gewoon doen! Je zou zelfs nog meer kunnen hebben achter maar ik speelde op save. ( voor ook maar dan moet je een ander type spacer nemen )
Die zitten er alleen op als de auto standaard al voorzien was van 18" of later is voorzien van 18" door de dealer.
Me spik splinternieuwe banden waren gewoon bruin!! ( schijnt wel vaker te gebeuren ) Leek net alsof ze tien jaar oud waren! Voor het eerst in mijn leven mijn banden dus maar Gecleand en behandeld met dressing. ziet er nu weer toonbaar uit iig
Dit schijnt te maken hebben, dat er te weinig kleurstof/pigment in het rubber verwerkt is. Komt vaker voor bij de goedkopere banden merken.