Ik heb bij de dealer officiele ford metallic lak gehaald (1 kleur en 1 doorzichtige aflak).
Nu moet het boven de 10 graden zijn om deze aan te brengen dus gaat me dat nu nog niet lukken, maar heeft er iemand ervaring met het aanbrengen van metallic lak met lakstift?
Waar moet ik rekening mee houden en wat moet ik voorkomen om te zorgen dat het er slechter uit gaat zien?
Het krasje is er nit af te halen dmv poetsen, maar wellicht te oppervlakkig om bij te werken met een lakstift?
Nu moet het boven de 10 graden zijn om deze aan te brengen dus gaat me dat nu nog niet lukken, maar heeft er iemand ervaring met het aanbrengen van metallic lak met lakstift?
Waar moet ik rekening mee houden en wat moet ik voorkomen om te zorgen dat het er slechter uit gaat zien?
Het krasje is er nit af te halen dmv poetsen, maar wellicht te oppervlakkig om bij te werken met een lakstift?