Weinig spannends met de CX-5 te melden, gisteren weer voor het eerst getankt sinds half maart, net geen 1:14 met gecombineerde
ritjes, dus een prima verbruik voor de ongeblazen 2.0i.
Het enige wat het melden waard is, is dat zijn slaapplek eindelijk na 5 jaar is aangepast, ik gebruik zijn plekje nog wel eens als sleutel
ruimte voor onze motor groepje, en dan was de verlichting niet heel spannend te noemen, 2x LED tl-bak van 1800lumen per stuk,
en dan ook nog zo gemonteerd dat je in je eigen schaduw staat te werken.
Dus had ik hiervoor iets van 5 jaar geleden nieuwe LED tl-bakken aangeschaft en lagen nog nieuw in plastic te wachten op iemand
die ze op gingen hangen, eindelijk tijd en zin gevonden om dit uit te voeren, en als je eenmaal bezig bent dan denk je: waarom heb
ik hier zo lang mee gewacht want het is "zo" klaar.
Ik heb gelijk de boel vereenvoudigt door er geschakelde stopcontacten er van te maken, mocht ik 1 lamp willen vervangen of verplaatsen
dan is het stekker eruit en gaan, en niet meer de schuur van stroom afsluiten en in het donker moeten werken.
Dit was de oude situatie, 2 dwars geplaatste bakken helemaal voor en achter.
Nieuwe situatie: 4 in de lengte geplaatste bakken met (zie boven op de balk) de geschakelde stopcontacten, en ja de rechts achter bak komt wat
verder naar het midden, er hangt een fietsendrager welke er nog wel af moet kunnen, mocht ik daar een betere plek voor vinden dan is de bak
ook zo weer verplaatst.
Nu van 3600 lumen naar 7200 lumen, ik gok dat dit wel voldoende is....
En nog 1 in het donker met de deuren los, mocht ik wat verloren zijn op het pad, dan kan ik nu ook in het donker alles zien
