Hallo,
Mijn focus uit 2020 wil soms niet starten en geeft dan op het display aan dat ik het koppelingspedaal moet indrukken, ondanks dat ik dat doet slaat de motor niet aan.
nu heb ik de schakelaar die bij het pedaal zit al vervangen, maar het probleem is niet over. Het rare is dat het niet aldoor zo is.
Kan het ook iets zijn met de hoofdkoppelings cilinder zijn?
Het pedaal kraakt wel iets en dan vooral bij het loslaten van het pedaal
groetjes Jampie
Mijn focus uit 2020 wil soms niet starten en geeft dan op het display aan dat ik het koppelingspedaal moet indrukken, ondanks dat ik dat doet slaat de motor niet aan.
nu heb ik de schakelaar die bij het pedaal zit al vervangen, maar het probleem is niet over. Het rare is dat het niet aldoor zo is.
Kan het ook iets zijn met de hoofdkoppelings cilinder zijn?
Het pedaal kraakt wel iets en dan vooral bij het loslaten van het pedaal
groetjes Jampie
