1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jasons Focus 3.1 ,125pk 2012: "Auto is verkocht"

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door jason101, 4 mei 2017.

  1. Welke telefoon heb je?
    En kun jij wel het navigatiekaartje wisselen?
     
  2. Als je de SD kaart bedoelt van de navigatie, ja die kan ik wisselen. Betreft telefoon heb ik de LG-H850 .
     
  3. #64 jason101, 18 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2017

  4. Als je dit uitgevonden hebt hoor ik dat graag. Ik heb ook graag een andere stem er in :D
     
  5. kijk, dat zijn mooie updates Douwe :thumbs:
    en wat je ver haalt is lekker zeggen ze :schater:
     
  6. #67 jason101, 21 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2017
    Als de radio uit staat krijg ik dit (saaie) scherm, is dit normaal? Het zou mooier zijn als bijv het FORD logo erin verschijnt.

    [​IMG]
     
  7. Ja dat hoort zo.
     
  8. Bij het Ford MFD navigatiesysteem is de navigatiestem niet te wijzigen. Er is helaas slechts 1 Nederlandstalige stem beschikbaar en dat is degene met het Belgische accent.

    Zelf heb ik in de praktijk de navigatiestem altijd uit (MUTE) staan.


    Het is inderdaad normaal dat dit scherm wordt weergegeven wanneer de radio is uitgeschakeld. Dit scherm is ook niet te wijzigen.

    Overigens heeft de (Level 3) teller met het grote full color display welke in combinatie met Navigatie is geleverd dezelfde achtergrond als het full color audio display wanneer het contact is uitgeschakeld. De Level 3 teller is (afhankelijk van de configuratie) echter wel voorzien voorzien van een Ford of ST logo.
     
  9. Vandaag op google naar Ford Nederland gezocht waar je vervolgens mee kan chatten. Ik hier de vraag gesteld omtrent de Belgische stem op de navigatie, en dat ik, omdat ik Hollander ben graag een Hollandse stem op mijn navigatie wil en of dit kan worden aangepast. Krijg ik als antwoord;


    "Hallo Douwe, we begrijpen dat je deze wens hebt. Omdat het wat lastig communiceert via Facebook adviseren we je om contact op te nemen met jouw Ford-dealer. Onze servicemedewerkers helpen je graag hierbij. Via deze link kun je de contactgegevens vinden van al onze vestigingen in Nederland: http://ford.to/2vRQfLn Met vriendelijke groet, het Social Team van Ford Nederland.
     
  10. Dat Social Media team van Ford is echt om te huilen. Ze reageren traag, komen niet met zinnige antwoorden. Hun standaard antwoord is "moet je aan je dealer vragen"...
     
  11. Zoiets had ik dus ook. Maar goed, ik ga gewoon de dealer benaderen.
     
  12. Goed bezig Douwe :thumbs:
     
  13. Waar heb je deze gekocht?
     
  14. Ben ik de enige die die mevrouw wel leuk vind om aan te horen. Persoonlijk heb ik er totaal geen problemen mee. Maar goed we hebben al 5 jaar een soort van "relatie". ;)
     

  15. [MENTION=38668]Foose79[/MENTION] Deze heb ik van Automatten-kopen.nl

    Ik denk dat het kwestie van wennen is. Vandaag ook weer op weg geweest met de gezelligheid van onze Belgische dame. Moet alleen soms lachen hoe ze de weg wijst, zoals
    " indien mogelijk blabla....."
     
  16. #77 jason101, 23 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2017
    Vandaag ff de :focus3: een beurt gegeven...... ziet er weer gelikt uit.

    Sorry maar weet niet waarom ik de foto's niet juist krijg.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Dank je [MENTION=15372]henk67[/MENTION]. De 2e foto is zo te zien blijkbaar niet gelukt.
     

Deel Deze Pagina