Goedeavond.
Ik heb 2 maanden geleden kentekenplaatstickers besteld.
Ik heb ze nog steeds niet ontvangen en er wordt ook niet op de mails gereageerd die ik hierover heb gestuurd.
Ik weet niet of andere leden dit ook ondervonden hebben ?.
Ik heb 2 maanden geleden kentekenplaatstickers besteld.
Ik heb ze nog steeds niet ontvangen en er wordt ook niet op de mails gereageerd die ik hierover heb gestuurd.
Ik weet niet of andere leden dit ook ondervonden hebben ?.