1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kenteken verlichting, apart geval?

Discussie in 'Electronica' gestart door Thieske, 6 okt 2017.

  1. duurt wel lang hé.
     
  2. Goed werk heeft tijd nodig, maar ga volgende week toch eens een keertje bellen
     
  3. van Mossel groep ?
     
  4. Geen van Mossel
     
  5. Vorige week is de kentekenplaat verlichting unit vervangen, tot op heden werkt de verlichting zoals het hoort.
    Ja, het was een lange wacht; onderdeel is wat lang onderweg geweest (reden onbekend), drukte bij de dealer en drukte van mijn zijde verhinderde dat het eerder werd gemaakt.
     
  6. mooi dat het (uiteindelijk ;)) is opgelost :thumbup:
     
  7. hoi Thieske van welke maand is jouw ST? ik ga er zaterdag bij eentje kijken en die is ook van 2015. wel handig om te weten of deze het ook heeft.
     
  8. #28 Thieske, 20 feb 2018
    Laatst bewerkt: 20 feb 2018
    November, is echter geen probleem dat specifiek voor een bepaalde productie periode is. Eerder kwestie van pech.
    Wel heel makkelijk om te controleren:
    - motor uit
    - verlichting schakelaar op A (utomaat)
    - je jas of vest o.i.d. over de sensor leggen (op de voorruit, dat zwarte deel in het midden bij de binnenspiegel)
    - de motor starten en kijken of de kentekenplaat verlichting brand
     
  9. Ahzo dankje voor je reactie! Ik zal er op letten. En misschien zie ik je wel eens rijden. Werk vaak undercover in de caddy in helmond haha
     
  10. Helaas toch na al die tijd een onaangename verrassing vandaag. Bij thuiskomst van werk tref ik een brief aan van de dealer met de vraag waarom dat de factuur van de reparatie nog niet betaald is. Dat wordt morgen maar eens in de telefoon klimmen want dit kan niet de bedoeling zijn.
    - Auto zat nog in fabrieks garantie toen het probleem geconstateerd is.
    - Bij de afspraak voor probleem diagnose en het bestellen van de handgreep, zat de auto nog in diezelfde garantie.
    - Door fout bij de dealer heeft het onderdeel weken lang "in een hoekje" gelegen zonder verdere actie.
    - Tijdens dit hele traject is nergens iets gezegd over geld/factuur (sowieso garantie)
     
  11. beetje jammer van de dealer, hadden ze toch moeten weten dat het nog garantie is/was.
     
  12. Heel bijzonder, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen....
     
  13. Dat zal best opgelost worden
     
  14. Dinsdag contact gehad met de dealer en verhaal uitgelegd. Er werd vanuit gegaan dat het hier inderdaad om een interne communicatie fout ging, afgesproken dat dit nagekeken ging worden en ik zou op de hoogte gehouden worden. Helaas niets meer gehoord, tot er vandaag een 2de betalingsherinnering in de brievenbus ligt. Dat wordt dus maar weer contact leggen met de dealer want eerlijk gezegd ben ik not amused. Wil duidelijk antwoord of het nu als garantie opgelost wordt, zo niet dan gaan we meteen door naar de rechtsbijstand. Gaat niet om een groot bedrag maar wel om het principe.
     
    Rob Holthuijsen vindt dit leuk.
  15. Groot gelijk! Ben benieuwd hoe dit afloopt.
     
  16. en de interne communicatie is nog niet hersteld dus......anders hadden ze die betalingsherinnering niet gestuurd.
    erg slordig hoor, begrijp dat het nu een principe kwestie wordt.
     
  17. Bevestiging dat het garantiewerk is geweest en het nu geregeld is. We zullen het zien.....
     
  18. nee, als het garantiewerk is zie jij er niks meer van :D
     
    Thieske vindt dit leuk.
  19. Mag ik hier de kosten eens van weten. Mag via pb.
     
  20. Denk dat een nieuwe schakelaar niet al te duur is. En met een half uurtje is die wel gewisseld.
     

Deel Deze Pagina