Het grote Marktplaats/Ebay/Aliexpress enz enz Topic 2026

  • Beste Bezoeker,

    Het forum draait inmiddels op de nieuwste versie. De vertrouwde uitstraling is voor een groot deel teruggebracht, maar we zijn nog bezig met het afronden van verschillende onderdelen. Daardoor kun je hier en daar nog zaken tegenkomen die anders werken dan voorheen of nog niet helemaal gereed zijn.

    We vragen daarom nog even om jullie geduld. In de tussentijd kan het forum gewoon weer actief gebruikt worden.

    Loop je ergens tegenaan, werkt iets niet goed of mis je een onderdeel dat er voorheen wel was? Laat het ons weten.

Tigershark

Crew
Moderator
PR/Sponsoring
1 jul 2009
3.321
1.943
51
Wegberg Germany
Voornaam
Sjoerd
:arrow: In dit topic kan je een gevonden advertentie van bijvoorbeeld marktplaats of Ebay plaatsen, waarvan je denkt dat andere gebruikers van dit forum iets hebben.

:arrow: Commerciële activiteiten zijn niet toegestaan.

:arrow: Indien de moderatoren van mening zijn dat een bericht niet thuis hoort op het forum, zal deze worden verwijderd en zal degene die het bericht geplaatst heeft via een privébericht hierover ingelicht worden.
 
Vanwege mijn overstap naar een Kuga heb ik hier een complete set 17" wielen met winterbanden en uiteraard TPMS. Maat 215/50/R17 ET50 Goodyear Ultra grip en een profiel van 5 mm voor en achter 7 mm Originele Ford Ronal velgen van mijn Focus MK3,5 en ook nog een doos nieuwe ongebruikte sneeuwkettingen merk Pewag. Kortom wie belangstelling heeft................ Ze staan met foto's op marktplaats. vraagprijs € 300,00 https://www.marktplaats.nl/u/hans/760575/
Uiteraard ophalen. stuur maar bericht als je belangstelling hebt.

Wielen Inmiddels verkocht. Sneeuwkettingen staan nog op marktplaats
 
Laatst bewerkt:
aangezien ik geen focusclublid ben maar iemand die vooral meekijkt en zeer geniet van de restauratie werkzaamheden van Koos, ben ik geen focus clublid, ook aangezien dat de Focus er al heeel lang niet meer is en er nu een Volvo op de oprit staat.

Anyway's, ik heb van mijn Focus 2 nog een set Booskijkers in de kleur Seagrey Metallic liggen, wilt iemand ze hebben? kom ze halen in het mooie zuiden en plaats ze op je auto, komt er geen reactie op, dan gaan ze linearecta naar de prullenbak aangezien ik ze nooit meer zal gebruiken, probeer dit nog even omdat ik persoonlijk het zonde vind om zoiets weg te gooien...

Edit Tigershark:
Verplaatst naar het juiste topic..
 
  • Leuk
Waarderingen: jaapd
aangezien ik geen focusclublid ben maar iemand die vooral meekijkt en zeer geniet van de restauratie werkzaamheden van Koos, ben ik geen focus clublid, ook aangezien dat de Focus er al heeel lang niet meer is en er nu een Volvo op de oprit staat.

Anyway's, ik heb van mijn Focus 2 nog een set Booskijkers in de kleur Seagrey Metallic liggen, wilt iemand ze hebben? kom ze halen in het mooie zuiden en plaats ze op je auto, komt er geen reactie op, dan gaan ze linearecta naar de prullenbak aangezien ik ze nooit meer zal gebruiken, probeer dit nog even omdat ik persoonlijk het zonde vind om zoiets weg te gooien...

Edit Tigershark:
Verplaatst naar het juiste topic..


Niemand welke hier interesse in heeft?
 
Anyway's, ik heb van mijn Focus 2 nog een set Booskijkers in de kleur Seagrey Metallic liggen, wilt iemand ze hebben? kom ze halen in het mooie zuiden en plaats ze op je auto, komt er geen reactie op, dan gaan ze linearecta naar de prullenbak aangezien ik ze nooit meer zal gebruiken, probeer dit nog even omdat ik persoonlijk het zonde vind om zoiets weg te gooien...
misschien @Freedomholland
 
aangezien ik geen focusclublid ben maar iemand die vooral meekijkt en zeer geniet van de restauratie werkzaamheden van Koos, ben ik geen focus clublid, ook aangezien dat de Focus er al heeel lang niet meer is en er nu een Volvo op de oprit staat.

Anyway's, ik heb van mijn Focus 2 nog een set Booskijkers in de kleur Seagrey Metallic liggen, wilt iemand ze hebben? kom ze halen in het mooie zuiden en plaats ze op je auto, komt er geen reactie op, dan gaan ze linearecta naar de prullenbak aangezien ik ze nooit meer zal gebruiken, probeer dit nog even omdat ik persoonlijk het zonde vind om zoiets weg te gooien...

Edit Tigershark:
Verplaatst naar het juiste topic..


Heb jij misschien een foto ? Misschien wel grappig voor op de auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerardTDCI en DJ--NeO--
Heb jij misschien een foto ? Misschien wel grappig voor op de auto.
zeker heb ik hier een foto van...
PXL_20260109_083821914.jpg


en ook toen de tijd gemonteerd op de Focus:

mijn_focus35.jpg


mijn_focus37.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wegens verkoop auto: Kan ik iemand hier blij mee maken?

Kentekenplaathouders (nieuw) 34,95

licenceplate_1.jpg


Hubcaps origineel Ford 54mm (nieuw) 39,95

wheelcap_1.jpg


Sleutelhanger (zgan) 14,95

keychain.png



PS Ik volg dit forum al lang maar nooit een account aangemaakt.
Geen idee waar ik dit anders moet plaatsen.