Ik ben Jeroen , 44 jaar uit Schiedam.
Ben nieuw als prive rijder met Ford
Zakelijk al paar jaar met een Transit Custom voor mijn werk wat me al beviel.
En vandaag prive van Opel afgestapt naar een Focus Mk3 Wagon uit 2011. Een 1.6 Ecoboost.
Moet zeggen dat het me prima bevalt tot nu toe.
Nu nog een andere radio inbouwen met Bluetooth, Sub en andere speakers.
Mocht er iemand een link hebben mbt inbouwen van het 2din frame voor de ombouwframe, graag!
En eventueel een link voor het doorvoeren voedingskabel voor de subwoofer.
Ben nieuw als prive rijder met Ford
Zakelijk al paar jaar met een Transit Custom voor mijn werk wat me al beviel.
En vandaag prive van Opel afgestapt naar een Focus Mk3 Wagon uit 2011. Een 1.6 Ecoboost.
Moet zeggen dat het me prima bevalt tot nu toe.
Nu nog een andere radio inbouwen met Bluetooth, Sub en andere speakers.
Mocht er iemand een link hebben mbt inbouwen van het 2din frame voor de ombouwframe, graag!
En eventueel een link voor het doorvoeren voedingskabel voor de subwoofer.

- MK3 - station Wagon uit 2011.