Goedeavond, ff voorstellen.

  • Beste Bezoeker,

    Het forum draait inmiddels op de nieuwste versie. De vertrouwde uitstraling is voor een groot deel teruggebracht, maar we zijn nog bezig met het afronden van verschillende onderdelen. Daardoor kun je hier en daar nog zaken tegenkomen die anders werken dan voorheen of nog niet helemaal gereed zijn.

    We vragen daarom nog even om jullie geduld. In de tussentijd kan het forum gewoon weer actief gebruikt worden.

    Loop je ergens tegenaan, werkt iets niet goed of mis je een onderdeel dat er voorheen wel was? Laat het ons weten.

Schiedammertje

Forumlid
2 jun 2026
15
1
44
Schiedam
Voornaam
Jeroen
Ik ben Jeroen , 44 jaar uit Schiedam.

Ben nieuw als prive rijder met Ford
Zakelijk al paar jaar met een Transit Custom voor mijn werk wat me al beviel.

En vandaag prive van Opel afgestapt naar een Focus Mk3 Wagon uit 2011. Een 1.6 Ecoboost.

Moet zeggen dat het me prima bevalt tot nu toe.

Nu nog een andere radio inbouwen met Bluetooth, Sub en andere speakers.

Mocht er iemand een link hebben mbt inbouwen van het 2din frame voor de ombouwframe, graag!

En eventueel een link voor het doorvoeren voedingskabel voor de subwoofer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Patman
Welkom! Lekker zo'n 1.6 ecoboost!

Ik heb nog een sony paneel te koop voor een mk3.1:

Sony paneel Ford Focus mk3
€ 50,00
Ja, het rijdt goed zo'n 1.6 ecoboost.
Qua audio heb ik een Kenwood DMX5020BTS liggen, met 600w sub.
Heb de inbouwframe, etc, morgen komt de canbus kabel set en dan kan ik het gaan inbouwen.
Word alleen ff kijken, bij het inbouwframe zittrn 2 losse beugels, maar geen beschrijving dus dat word ff puzzelen. En ff kijken hoe ik het makkelijkst de voedings kabel vanaf accu naar binnen krijg.

Ach ja, het houdt je bezig