Ford toertocht fmcn

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Lex
  • Startdatum Startdatum
  • Beste Bezoeker,

    Het forum draait inmiddels op de nieuwste versie. De vertrouwde uitstraling is voor een groot deel teruggebracht, maar we zijn nog bezig met het afronden van verschillende onderdelen. Daardoor kun je hier en daar nog zaken tegenkomen die anders werken dan voorheen of nog niet helemaal gereed zijn.

    We vragen daarom nog even om jullie geduld. In de tussentijd kan het forum gewoon weer actief gebruikt worden.

    Loop je ergens tegenaan, werkt iets niet goed of mis je een onderdeel dat er voorheen wel was? Laat het ons weten.
Status
Niet open voor verdere reacties.
240 km in iets meer dan 3 uur en dan nog 2 tussenstops :confused:
zo hard gaat mijn diesel niet ben ik bang ;)
 
Van te voren de politie inlichten.[emoji2959]
Van de week een stelletje van de autobahn geplukt.
Geen meelij met dit soort als ze echt zo hard gaan rijden.
 
240 km in iets meer dan 3 uur en dan nog 2 tussenstops :confused:
zo hard gaat mijn diesel niet ben ik bang ;)
Zonder tussenstops is dit gemiddeld 80, met 2x tussenstop van half uur is dit gemiddeld 120. Moet zelfs voor jouw diesel toch te doen zijn met alleen maar snelweg? Alleen de eerste paar kilometer en de laatste paar kilometer zijn geen snelweg
 
Persoonlijk vind ik een toertocht op het gemakkie binnendoorweggetjes en genieten van de omgeving. Snelweg is saai en alleen om snel een grote afstand te overbruggen.

Persoonlijk :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske
Persoonlijk vind ik een toertocht op het gemakkie binnendoorweggetjes en genieten van de omgeving. Snelweg is saai en alleen om snel een grote afstand te overbruggen.

Persoonlijk :cool:

Had je vorig jaar met de Friesland tourtocht mee moeten rijden :thumbup: voldoet precies aan je beschrijving
 
  • Leuk
Waarderingen: Patman
Zonder tussenstops is dit gemiddeld 80, met 2x tussenstop van half uur is dit gemiddeld 120. Moet zelfs voor jouw diesel toch te doen zijn met alleen maar snelweg? Alleen de eerste paar kilometer en de laatste paar kilometer zijn geen snelweg
weet ik ook wel, maar dit is niet toeren, lijkt meer op racen :D

Persoonlijk vind ik een toertocht op het gemakkie binnendoorweggetjes en genieten van de omgeving. Snelweg is saai en alleen om snel een grote afstand te overbruggen.

Persoonlijk :cool:
zo zijn de toertochten voor de Focusclub wel georganiseerd :clap:
 
  • Leuk
Waarderingen: Patman
Eigenlijk zou ik deze weg moeten halen.. Waarom? Omdat FMCN ook onze berichten verwijderd van hun pagina.
Maar de Focusclub zit zo niet in elkaar en ik laat het dus staan. Maar ik wil het wel gezegd hebben..
Sorry dat wist ik niet
Beetje jammer weer we zijn toch alle Ford rijders [emoji848]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Dimelot
Vind ik ook.. maar daar dachten zij anders over

Praat me niet over fmcn, al hele discussies gehad met hun bestuur.
Ben een blauwe maandag lid geweest.

Heb als tegen offensief toen Ford Members Nederland gestart op Facebook hahaha
Komen steeds meer aanmeldingen op binnen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Iedere club vindt uiteraard dat ze de gezelligste zijn, maar wederzijds respect hoort er wel te zijn. Ben ook lid van FCN op Facebook maar heb je het over professionaliteit dan dit zit deze club het beste in elkaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.