Mijn mk4 1.0 EcoBoost 125pk (87k) stottert ineens en houdt in bij toeren boven de 3 a 4000 rpm. Ook lijkt er minder vermogen te zijn. Motorlampje begint te branden en gaat uit na uitschakeling contact.
Ik heb een video (die ik helaas niet kan plaatsen zonder url). Waarin ik de motor stationair laat draaien, het gas volledig intrap en je ziet en hoort dat de toerenteller niet boven de 4000rpm komen.
Fijn detail: 8k geleden is de gehele motor vervangen ivm het bekende natte riem gebeuren.
Iemand enig idee waarmee ik hier te maken heb of kan hebben. Ik heb nog geen storingscode helaas.
Ik heb een video (die ik helaas niet kan plaatsen zonder url). Waarin ik de motor stationair laat draaien, het gas volledig intrap en je ziet en hoort dat de toerenteller niet boven de 4000rpm komen.
Fijn detail: 8k geleden is de gehele motor vervangen ivm het bekende natte riem gebeuren.
Iemand enig idee waarmee ik hier te maken heb of kan hebben. Ik heb nog geen storingscode helaas.