1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Focus mk 3 rs catch can

Discussie in 'Performance' gestart door Lucas17, 6 apr 2020.

  1. #1 Lucas17, 6 apr 2020
    Laatst bewerkt: 6 apr 2020
    Heeft er hier iemand ervaring met een catch van op de mk3 rs?
    En dan aan de pcb of ccv zijde?
    Ik ben wat aan het rond kijken of het nodig is en wat dan het meeste effect zou hebben. Ik heb eigenlijk ook nog niet echt duidelijk olie verbruik gemerkt. Heb de rs sinds juli vorig jaar. En hij word wel eens door getrapt maar nog geen circuit dagen gehad of iets dergelijks. ik hoop dat jullie misschien wat ervaringen hebben.

    @Patman @Mikyvangils @Tigershark kan een van jullie dit draadje verhuizen naar performance? Was niet helemaal wakker denk ik.
     
  2. Heb geen ervaring met een catch can op de rs maar heb afgelopen weekend een op mijn st geplaatst aan de pcv kant.

    Heb me er een poosje in zitten verdiepen maar het meeste effect wordt gehaald aan de pcv kant dus vandaar dat ik die geplaatst heb.

    Zoek vooral op YouTube even. Wereld aan info
     
  3. Ja klopt staat veel op YouTube. Maar veel pcv en ccv door elkaar. Werd er voor de rs niet echt wijzer van wat nu de beste optie was. Zal ook eens naar de st kijken dan.
     
  4. Ik had daar ook even gekeken. Kwam ik in een ander draadje ook tegen. Was me alleen niet helemaal duidelijk welke kleuren ze nu allemaal hebben.
     
  5. Is inderdaad niet duidelijk maar je moet bij je bestelling zelf aangeven welke kleur je wilt.

    Heb je ook de filmpjes van cjponyparts.com bekeken? Goede beelden en uitleg voor de ST en de RS.
     
  6. Dat is tussen de de aansluiting op het blok achter het inlaat spruitstuk en het inlaat spruitstuk zelf. Die zie je pas als je het spruitstuk er af haalt
     
    RSBülent vindt dit leuk.
  7. Dat is een uitvoering in metaal ipv aluminium toch? Heb je toevallig ook een foto van de binnenzijde? Zag online dat daar ook nog wel wat kwaliteits verschil in zit wat betreft de filtering. Die alu delen van bijvoorbeeld Mishimoto zijn zoizo al duur om te maken. Ben dus voornamelijk benieuwd of het prijsverschil in de behuizing zit of in de filtratie
     
  8. De filtratie van de majestic ziet er hetzelfde uit als de mishimoto. Heb geen foto van de binnenkant gemaakt, maar zo ziet het er onder de motorkap uit. IMG_20200410_081538.jpg
     
  9. Klopt
     
  10. Anders moet je majestic even op Facebook opzoeken daar heeft hij ook meer voorbeelden staan
     
  11. Hoe maak je deze van majestic eigenlijk leeg?
     
  12. Je kan deze gewoon losdraaien, zal vanavond even foto proberen te maken van de binnenkant en als hij losgedraaid is.
     
    Thieske vindt dit leuk.
  13. Ja zag het. Kon geen contact link vinden op de site tot ik desktop versie aan klikte
    @Thieske als ik op fb zo zie kun je net als bij andere merken de onderkant er af draaien. Staat niets bij van een aftap punt. Maaar wat er niet is kan je maken
     
  14. Ok top. Alvast bedankt
     
  15. Ik had dit filmpje ook nog even gekeken

    als ik dit zo zie zou ik er ook een zelf kunnen maken. Zit dan alleen ff met de slangen. Is alleen maar 1 of meerdere schijven met gaatjes en een afblaas messing demper die ze bijvoorbeeld bij festo ook gebruiken om afblaas geluid van luchtventielen en cilinders te dempen.
     
  16. Heb even nog 2 foto's gemaakt 1 van de can en 1 van het filter deze kon ik helaas niet scherper krijgen.
    IMG_20200410_165554.jpg IMG_20200410_165647.jpg
     
    Thieske vindt dit leuk.
  17. Helemaal geweldig, dank je wel
     
  18. Helemaal top. Bedankt
     

Deel Deze Pagina