Hallo allemaal. Onze ford focus uit 2003 piepen de achterremmen (trommel) tijdens het remmen. Remt verder goed, handrem ook. Vooral in ochtend. Is het vervangen van remschoenen en veren ervan genoeg of beter ook de trommels vernieuwen? Ik lees er veel over, lijkt vaak voor te komen bij deze jongens. Ik kan via winparts merk abs remschoenen kopen, en een set veren erbij dus, maar weet niet of trommels nodig zijn, verder iets nodig? Iemand ervaring hiermee?