Dikke wagen! Vorige week zaterdag in het echt gezien bij Mebu, echt een mooi aan karretje aan het worden!
Dit is een gave ST! Wel het stuur goed vasthouden als je gas geeft, denk ik. Hoeveel pk's gaat dit opleveren? Toch niet 500+ zoals onderaan je berichten staat? Mocht het lukken, dan heel veel respect voor dit project!
Ja de target is minimaal 550 aan te tikken . Ja is niet voor mensen met hartklachten denk ik . Het turbotje is voor het gebied tussen 360-640 pk. En de gtx series zijn de nieuwere series in hun lijn.
Pff, dat zijn rallycross-Fiesta pk's. Ergens lijkt mij 4WD een optie, maar waarschijnlijk niet te doen (ook financieel) op jouw Fiesta ST. Wel heel erg gaaf dit!
Gelijk heb je!! 4x4 deugt goed voor deze setup Financieel gezien moet ik dan weer rustig doorsparen maar voor nu nog niet hoor Eerst rijdend krijgen En voor 4x4 1op1 is er weinig natuurlijk. maar ik zat te kijken van een kuga in te pikken of van een mitsubishi Evo 7/8/9 Dan hoef ik mijn motor niet 90 graden te draaien.
Kleine update Benzineleidingen met zadels bevestigd buitenlangs Swirl potje op zn plek Accubak blauw gespoten(moet nog worden afgewerkt) staat ook op zn plek met onderbreker Bandenbak was redelijk blank staal bijna dus ook maar een beetje bescherming geboden met een vers kleurtje blauw
[MENTION=12921]Melvin[/MENTION] , Ja 4 punts wil ik plaatsen. maar de normale 3 punts behoud ik. Tnx Simon
Aah oke nice, ik heb mijn originele gordels ook nog gewoon voor het makkelijke. Waar ga je de schouderbanden aan vast maken ? Want die strut bar ziet er niet heel erg stevig uit. Kan het mis hebben hoor! Ik heb het zo zitten:
Mooi kooitje!! nee klopt gaat ik niet daar aan vast maken. ik gaat gordel ogen gebruiken waar eerst mn achterbank bevestigd zat.
Thanks! Dat is in ieder geval al een heel stuk beter maar voordat je dit doet zou ik toch nog even verder kijken. Als je de gordels namelijk zo laag gaat monteren lopen de schouderbanden met een hele grote hoek naar beneden ten opzichte van je schouders zeg maar. Gevolg hiervan is dat je in een aanrijding of crash naar beneden word getrokken in je stoel. En daardoor breek je in 9 van de 10 gevallen meteen je rug. En dat wil je natuurlijk niet
Tnx voor de info! Ja precies ik wil die hoek niet te scherp hebben nee. Ik ken de verhalen van het breken. En nee ik ben daar ook niet een voorstander van nee. Ik gaat effe meten of het daar lukt en anders wordt die veerpootbrug wijzigen met een dikke stang zoals de rest van de kooi
Nou nog de rest Die in de ventilatie rooster zit wat verder naar binnen verstopt als het ware. ik kon alleen maar versies vinden die je erin klikt