Het kleine Feestje Hoe hij er nu bij staat. Stage 2,5 supercharger Mods tot nu toe - Blueflame race 2,5" full met sportcat - Cosworth inlet D - 60mm gasklep - C30 rotrex supercharger - Intercooler Jamsport - 440cc injectoren - 200+ nokkenassen - Reservoir van stuurbekrachthing verplaatst - K-sport 330 mm Schijfremmen voor - Cupralip - Jamsport 300 map En lijst wordt langer Het feestje gaat weer einde van de maand weer de garage in voor verdere sleutelwerk. en nodige spuitwerk. Dan hopelijk klaar te zijn voor een dynorun.
nee nog niet. Maar waar hij eerst onder zat knalde 297 paardjes met 312 nm. Maar nu met de olie verbruik gaat ik de blok uit elkaar halen betere onderdelen in plaatsen. Lekt over de schraapveren. gok ook dat de cilinders moet laten honen.
Ja wel wat whahah . Heb het niet geklokt. alleen getest met een focus ST. Ik liep bij em weg als hij ook in zn 5 zat. En dan zaten we rond de 110-120 km\u
1 belangrijk ding bij de fiesta ST mk6/ Versnellingsbak is op 120pk begrensd. Omdat de ie5(?) versnellingsbak niet meer aankon. Met dreamscience stond ik op 170pk... De versnellingsbak kon het in 2de helaas niet aan :/ Maar in garantie een andere gekregen
Ja klopt . tot nu toe houdt hij het uit. Ik heb al een andere bak geregeld die het vermogen en de koppel kwijt kan Maar eerst mn olie verbruik verminderen. 2liter op 600 km ... en dan kan ik verder met de bak monteren
Dat om het gewoon kan . ik wou het zien hoe het zou staan. Het is echt een Love it...of...Hate it iets. En heel anders dan de rest . En als ik het dan zat ben. Wraaaaaap hup hup en het is eraf Ja klopt is even iets Te voor het mooie, 2 liter op 600 km Nergens lekkage onder mn motorkap...kurkdroog...Behalve natuurlijk bij mn catchcan. wat ook niet veel bevat. Je ziet het alleen als ik em op zn staart geef, een pluim uit mn uitlaat en met normaal gassen niets. Maar helaas... Na 7 jaar met 120000 op de teller en 0,6 bar erbij. en ndie 0,6 is stiekem de boosdoener , Hielden mn klepseals en schraapveren(segementen) het niet uit. Ik had het later gedacht en gehoopt in mn kmstand of jaar/jaren. Ahh fijn.... Ik heb gekeken naar de opties. Ik kan voor een jongere/ nieuwe 2.0 of een 2.3 kijken. Of lijst onderdelen voor om op druk/geblazen te rijden wat ie nu ook al doet. Omdat ie nou toch open moet... Toch maar onderdelen besteld en geen nieuwe of jongere blok. En voor alleen nieuwe zuigers met schraapveren is halve werk in mijn ogen . Plus een standaard 2.0/2.3 is ja standaard. wie zegt dat ik het probleem niet weer krijg. Het blokje gaat dan ook compleet uit elkaar. schoon gemaakt, gehoond, noem maar op om em weer als nieuw te hebben. Met leuke extras natuurlijk; Cosworth sterkere klepveren Gesmede zuigers Wiseco 8.0:1 (Voor dit moet ook natuurlijk een nieuwe map van Jamsport mn kant op komen) Heavy duty lagers K1 zuigerstangen en schaal lagers Arp Bouten voor kop en stangen. Stalen koppakking.... nog meer pakkingen en seals. ....Kortom zoals nieuw!! Qua versnellingsbak heb ik liggen.. De Ib5 bak komt als Reserve te staan met sportkoppeling en een MTX75 met sportkoppeling in de plaats. Geprept door SiCo Developments, mist nog alleen een Quaiffe diff erin. (moet nog worden besteld) Gedachte gang van zijn fiesta af gaan met turbo en 500 paardjes. heeft dezelfde met een Quaiffe dif erin. Dit allemaal in gedachte omdat ik als ik toch wil overstappen naar een turbo dat het gewoon kan. 3 keer raden wat ik hier nog meer heb liggen Maar goed, deze week weer op pad naar het buitenland en de onderdelen hebben toch tijd nodig om deze kant op te komen. Plaatjes komen als ik gaat beginnen met de afbouw