Zoals ik het begrijp is de eCall (SOS noodoproep) 2G functie vanaf 01-12-2027 niet meer te gebruiken omdat dan het 2G netwerk uitgeschakeld wordt.
Op internet staat dat het om Ford Focus modellen tussen 2018 t/m 2021/2022 gaat.
Die van ons valt hier ook onder.
Op dit moment is een niet werkend eCall systeem een APK afkeur punt, dit zou betekenen dat heel veel auto's niet meer door de keuring zouden komen.
Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, de regering is op dit moment bezig met een gedoogconstructie of regelwijziging, dus dat komt helemaal goed
Ik was hier niet van op de hoogte totdat ik een aflevering van Kassa aan het bekijken was, toch goed dit soort programma's
Op internet staat dat het om Ford Focus modellen tussen 2018 t/m 2021/2022 gaat.
Die van ons valt hier ook onder.
Op dit moment is een niet werkend eCall systeem een APK afkeur punt, dit zou betekenen dat heel veel auto's niet meer door de keuring zouden komen.
Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, de regering is op dit moment bezig met een gedoogconstructie of regelwijziging, dus dat komt helemaal goed
Ik was hier niet van op de hoogte totdat ik een aflevering van Kassa aan het bekijken was, toch goed dit soort programma's
Laatst bewerkt: