Dan zou ik voor de gte gaan. Maatje van heeft ook zon golf . Rijdt bijzonder goed en is ******domme snel... lekker veel power onder in Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Als je dan toch een Golf wilt rijden dan zeker een E-Golf.. Maar als je wel elektrisch wilt rijden dan maar een goede elektrische auto... Dan blijven er maar weinig over: Hyundai Ioniq, de beste E auto momenteel en goed verkrijgbaar, "kleine" accu maar jaloersmakend efficient en dus goede range. Opel Ampera E aka Chevrolet Bolt Die laatste is in Amerika goed voor een praktijk range van 300 mijl !! Daarmee kun je prima uit de voeten en troeft daarmee zelfs een Model S af qua range. Ondanks dat de auto hier als Opel verkocht gaat worden ben ik daar wel heel enthousiast over. Mede dankzij relatief veel ruimte en prijsstelling. De looks kun je over twisten... maar ja, 4 procent bijtelling en lekker van 0-100 < 6.5 seconden zoefen... ik zou het wel weten...
waarom zou je 'm privé willen gaan rijden? ik zou lekker al mijn auto's (je hebt er 4 toch? ) gewoon houden en de Golf alleen zakelijk rijden. geen last van bijtelling en je vakanties lekker met de op pad.
Als je echt een E golf overweegt kan ik je het kanaal van Bjorn Nyland aanraden. Deze test elektrische auto's met lage temperaturen oa de E-Golf heeft hij ook getest. Dat is nog de 24kWh versie. Tegenwoordig is dat geloof ik 37 kWh als ik me niet vergis. https://www.youtube.com/channel/UCG1QcV31eoSaX4rE8avQL4A