Na veel research en twijfel ben ik toch maar de uitdaging aangegaan om BLIS in te bouwen.
Het zat er helaas niet op toen ik de auto kocht(tweedehands).
Via de ‘Ford Focus MK4 Owners Club’ op FB ben ik bij een Tsjech terecht gekomen welke al wat modificaties heeft gedaan aan z’n auto. Hij heeft oa. BLIS, digitale cockpit en HUD al ingebouwd.
Via hem ben ik bij een Chinees terechtgekomen die kitjes levert om BLIS en ACC in te bouwen. Toch wel spannend om bij een Chinees via FB een aankoop te doen. Het onderbuikgevoel zegt ‘doe het niet!’, maar heb hem toch het voordeel van de twijfel gegeven en ben ervoor gegaan. Vandaag is het pakketje netje via FedEx geleverd en ik kon het uiteraard niet laten alvast te beginnen.
Dus alles uitgepakt en ben alvast begonnen de bedrading in de spiegels aan te sluiten. Helaas had mij spiegel maar 8 pinnen ivm 10. Anders lag alles al voorbereid in de spiegel. Doormiddel van de handleiding van Bernd over hoe de spiegelkappen verwijderd moesten worden was het redelijk simpel te doen.
Morgen de radar units inbouwen en de kabelboom installeren. Hopelijk ben ik daarna nog even tijd om het allemaal te activeren.
Stay tuned.....
Het zat er helaas niet op toen ik de auto kocht(tweedehands).
Via de ‘Ford Focus MK4 Owners Club’ op FB ben ik bij een Tsjech terecht gekomen welke al wat modificaties heeft gedaan aan z’n auto. Hij heeft oa. BLIS, digitale cockpit en HUD al ingebouwd.
Via hem ben ik bij een Chinees terechtgekomen die kitjes levert om BLIS en ACC in te bouwen. Toch wel spannend om bij een Chinees via FB een aankoop te doen. Het onderbuikgevoel zegt ‘doe het niet!’, maar heb hem toch het voordeel van de twijfel gegeven en ben ervoor gegaan. Vandaag is het pakketje netje via FedEx geleverd en ik kon het uiteraard niet laten alvast te beginnen.
Dus alles uitgepakt en ben alvast begonnen de bedrading in de spiegels aan te sluiten. Helaas had mij spiegel maar 8 pinnen ivm 10. Anders lag alles al voorbereid in de spiegel. Doormiddel van de handleiding van Bernd over hoe de spiegelkappen verwijderd moesten worden was het redelijk simpel te doen.
Morgen de radar units inbouwen en de kabelboom installeren. Hopelijk ben ik daarna nog even tijd om het allemaal te activeren.
Stay tuned.....
Laatst bewerkt:

