Achteraf inbouwen elektrische inklapbaren spiegels

@Edgar Focus begrijp ik hier nou ook uit dat jij de spiegels automatisch kan laten inklappen wanneer je de Focus op slot zet?
Ik weet wel een paar mensen die dat zouden willen hebben. Ze hebben wel al elektrische inklapbare spiegels die je met een knopje moet laten inklappen, maar ze zouden het graag met op slot willen hebben
@Edgar Focus als je al inklapbare spiegels hebben, is het dan niet kwestie van in Forscan optie “folding mirrors” aanzetten?
 
Weer wat geleerd, mk2,5 zou dus eventueel moeten kunnen met for scan maar mk2 heb je dus custom software en ucds nodig. Ik heb geen ucds, jij wel toch @bws723 maar zal wel weer tokens kosten per keer
Klopt ik heb UCDS maar verbruik liever geen Tokens daar ik ze bewaar aangezien UCDS geen Tokens meer verkoopt. Anders moet ik naar abonnement systeem en dat komt mij ook niet uit.
 
Als je kunt proberen maar dan moet je wel de juiste module en inklapbare spiegels hebben. Maar van wat ik lees uit die eerdere link was het niet zo makkelijk. Misschien dat er in de tussentijd aanpassingen zijn gedaan aan de software dat weeet ik niet
 
Niet geheel on-topic. Weet iemand of de motor/bewegingsmechanisme van de spiegels ook gesmeerd kan worden?

Heb het idee dat ze bij mij niet zo soepel draaien als dat het zou moeten. Licht schokkerig met een goed zoemend/werkend geluidje. Het geluid kan ik me nog enigzins indenken dat dit niet anders is. Maar het schokkerige...
 
Niet geheel on-topic. Weet iemand of de motor/bewegingsmechanisme van de spiegels ook gesmeerd kan worden?

Heb het idee dat ze bij mij niet zo soepel draaien als dat het zou moeten. Licht schokkerig met een goed zoemend/werkend geluidje. Het geluid kan ik me nog enigzins indenken dat dit niet anders is. Maar het schokkerige...
Ik denk als je het spiegelglas er af haalt dat je met wat wd40 een aardig eind komt
 
door de deurpanelen te verwijderen of met de juiste software en kabel de module te pollen. Maar, je kan mij ook even een PB sturen met je kenteken dan kijk ik in Etis welke modules je hebt !

Kan jij of iemand nog zien of ik zelf de juiste deurmodules al heb? Scheelt deurpaneel eraf halen.
 
Bestaat de mogelijkheid nog steeds om aan de hand van het VIN nummer te checken of je de juiste modules al heb?
 
Ik zie verschillende nummers genoemd worden van de modules

Tot 31-08-2015. Finis 1876469. Onderdeelnummer BV6N-14B533-FA.
Vanaf 31-08-2015. Finis 2029995. Onderdeelnummer F1ET-14B533-BF

Links (bestuurderszijde):

Tot 31-08-2015. Finis 1876467. Onderdeelnummer BV6N-14B531-FA.
Vanaf 31-08-2015. Finis 2006073. Onderdeelnummer F1ET-14B531-BE



Nu is mijn vraag als ik modules moet halen voor mijn mk3 van 2013 moet ik dan speciaal de modules zoeken van tot 31-08-2015.

Of kan ik die ook gebruiken vanaf 31-08-2015
 
Ik zou de juiste modules zoeken. Anders heb je kans dat je bcm er niet mee kan praten omdat ze te nieuw zijn. Er is een reden waarom het zo specifiek genoemd wordt.
 
Iemand interesse in modules? Het blijkt ik de voor 31-08-2015 heb gekocht. Maar moet voor na 08-2015 hebben

Ze werken wel, puddle light, elektronisch. Had deze samen gekocht met spiegels die ook de BLIS optie heeft. Alleen nu ik op zoek was na BLIS modules kom ik erachter dat ik verkeerde deurmodules hebt. Ook al heb ik hier overal gelezen..

En nu snap ik dus ook waarom (ook al werken ze) er storing blijft in de Forscan op de modules.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan