Het is al een aantal malen in het nieuws geweest dat tweedehands autos niet aan te slepen zijn zoveel vraag is er. Veel mensen willen met eigen vervoer in plaats van het OV vanwege Corona.
te weinig aanbod vanuit de lease, dat is veel hybride en elektrisch en daar is de gemiddelde Nederlander nog niet aan toe. heeft niets met levertijden te maken, als je een nieuwe auto koopt en de levering duurt te lang ga je geen 2e hands auto halen. 1100 BPM is veel te veel, het juiste bedrijf zoeken die het voor je regelt ik betaalde nog geen 300 BPM voor mijn uit Duitsland. de mensen die normaal met het ov gaan hebben vaak ook gewoon een auto voor de deur staan, ze doen dit om niet besmet te raken in het ov waar iedereen op elkaar gepropt zit. ze lopen liever corona op bij de koffieautomaat van hun slecht geventileerde kantoorgebouw
Weldegelijk, want ze blijven dan toch langer in de huidige rijden die dan niet op de 2e hands markt terecht komt
Daarnaast zijn er wel degelijk mensen die in plaats van lang wachten op een nieuwe nu voor een jonge tweedehands (steeds vaker uit Duitsland) kiezen.
Heb Das Import de BPM berekening laten doen. Daarvoor heeft hij de meest gunstige tabel gepakt zei hij: de afschrijvingstabel. Kwam op 1100 nog wat euro. Importeren zou ik sowieso van A tot Z zelf doen. Heb menig motorfiets geïmporteerd bij de oosterburen.
Vergeef mijn onervarenheid met auto's aanschaffen, maar ik heb nu de volgende ST op het oog: https://www.nieuwenhuijse.nl/zoek/f...rekhaak-/?s:mk=1&md=149&tr=2579785&tr=2592305 Daar wil ik mijn motor eventueel op inruilen. Hij biedt mij een redelijke prijs: 8500 euro. Dealerprijzen zijn rond de 10.500 euro en ik kan er zelf bij particuliere verkoop rond de 9750 voor krijgen. Nu vraag ik me af, hoeveel ruimte zit er in onderhandeling met auto's? Volgens mij is 6-8% nog altijd mogelijk. We zitten nu namelijk, zonder onderhandeling, op 6245 bijleggen. Ik wil max. 5500 euro bijleggen. Is dat realistisch om daarop uit te komen of is dat kansloos?
Ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel meer af kan aangezien ze al met 1700 euro korting adverteren. Maar niet geschoten is altijd mis he [emoji6] Ze zeggen trouwens in de titel trekhaak.... maar zie m nergens??
Staat ook automaat in titel, klopt niet helemaal. Moest ook even kijken, maar er staat: Of.... 2.0 D4 Dan moet hij maar meer voor mijn motor geven als er niets van de auto af kan Ga er morgen even kijken. Zie wel of we er uit komen. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Jullie horen het wel.
Idd, klik je dan op bekijk auto, dan zie je wel de goeie titel. Zal wel een foutje op de website zijn. Hopelijk is hij in t echt net zoals op de foto. Succes!
Goed nieuws. Vandaag wezen kijken bij de Focus ST Wagon. 2013, 136.000km's, Nederlandse auto, twee eigenaren gehad en volledige onderhoudsgeschiedenis. Zowel van binnen als buiten in nieuwstaat. Werkelijk mooie wagen. Alles klopte: technische testjes, proefrit én het financiële plaatje. Afleverbeurt, 6 maanden garantie en ik heb gevraagd om een compressietest. Dat vind ik wel een geruststellend idee na wat tips. Dat betekent dat het gelukt is om de inruil van mijn motor omhoog te gooien en wat van de auto af te krijgen. Dinsdag ga ik terug om hem mijn vriendin te laten zien en dan is jullie club wellicht snel een ST rijker! Ik moet het nog even zeggen: wát een wagen. Poah!
Hij stond er dan ook al sinds mei dit jaar. Dus ze waren maar al te blij een mooie deal te maken. Zij stonden er zelfs ook versteld van dat hij er zo lang staat. Ik heb een bevriende monteur ook naar de auto laten kijken en die heeft er ook helemaal niets op aan te merken. Je zou zeggen dat het gewilde auto's zijn, maar blijkbaar toch niet. Ik zie in jouw ondertitel iets over Sync3. Ik ga je even PB-en
Vandaag zoals beloofd terug naar de ST geweest samen met vriendin én opnieuw een proefrit gemaakt. Vriendin keurt hem ook helemaal goed. Koopcontract getekend en de 27e ophalen! Ondanks de stevige onderhandelingen waarin ze afspraken de auto geen APK te geven en geen afleverbeurt (of nou ja, alleen eventueel vloeistoffen bijvullen), kwamen ze daar op terug en krijgt hij toch een nieuwe APK, nieuwe motorolie (5W30) en een compressietest. Gezegd dat je het toch eigenlijk niet moet willen de klant 6 maanden garantie te geven maar hem dan met oude motorolie weg te sturen. Was hij het mee eens. Zodra ik hem heb laat ik de ST even een Ford Welcome Check geven om te zien hoe de staat nu is en welk onderhoud er aan zit te komen. Helemaal blij!