Sterker nog, ik denk dat het dezelfde zijn als mijne. Ik heb de Borbet XRT Graphite Gepolijst 18 inch - 5x108 et45 8J Met velgrandbescherming. Lijken niet persé klein, maar komt wel door de velgrandbescherming ringen dat ze groter lijken. Dan heb je die onderbrekingen niet.
Als je je vrouw in Duitsland de sleutels van de ST geeft..... Mama, als we in 16:30 thuis zijn kan ik nog naar paardrijden.... Vrouw: hier, hou m'n biertje ff vast. Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Al een tijdje op de wensenlijst.... OSRAM xenarcs [emoji2956] Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Ik zal het me wel verbeeld hebben maar het leek alsof er met turbo druk werd opgebouwd? In de 3e versnelling kwam de turbo druk meter tot het op 1 na laatste streepje. Had ik nog niet eerder gezien. Iemand? Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Dat is altijd al zo (overboost en volledig normaal) maar dat is je waarschijnlijk niet eerder opgevallen. De big mouth doet qua prestaties weinig tot niets, de standaard opening zit al op een prima plek en het hele gebied achter de grille wordt op snelheid al van genoeg luchtdruk voorzien om de luchtinlaat te voelen.
Ah, tnx. Ik voelde ook geen vermogenswinst of zo maar het metertje viel me op. Toch, als je het originele systeem bekijkt komt er geen rijwind binnen het luchtfilter systeem. Het is echt aanzuiging. De big mouth zit binnen de rubber afdekking waar wel rijwind naar binnen wordt geblazen. Wat ik me verder afvraag: een aantal aftermarket lucht filters heeft een dop die je kunt verwijderen voor meer geluid. Begrijp ik het nou gewoon niet goed of komt er daardoor ongefilterde lucht of in ieder geval warmere lucht binnen? Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Voor die zijkant zit ook een filter, het is puur dat het geluid daar kan ontsnappen. De rijwind vult dat hele gebied achter de grille en zorgt voor een lokaal hoge druk gebied, dat is niet anders dan de big mouth. Natuurlijk is de big mouth (mits goed ontworpen) wat vloeiender, maar het lijkt me geen bottleneck gebied.