Sinds gisteren laat de FordPass de kwaliteit van de olie niet meer zien. Wie heeft dit ook? En was is er te doen?
Ik kan m ook nog zien, ik heb 85% met iets meer dan 4000 op de teller. Door edge protectors aangegeven bij vorig bezoek maar na een paar dagen prima resultaat begint hij nu weer halverwege te hangen Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
1k af van de origineel bedachte service periode. Niet verkeerd, uiteindelijk gaat het daar wel om.. om de 30.000 een beurt, is wel makkelijk beloven als je de olie ineens eerder moet vervangen. Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Persoonlijk zou ik de olie iedere 15k vervangen, heb niet zoveel vertrouwen in het feit dat het maar eens in de 30k hoeft. De Ecoboost blokken zijn sowieso wel gevoelig voor slechte olie kwaliteit als ik diverse berichten mag geloven!
Lange intervallen zijn alleen interessant voor de leasemaatschappijen en andere fleet owners. Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk
Ik ga toch echt niet 1x per 15000km/jaar de olie vervangen wanneer Ford zegt dat het om de 30k/2jaar voldoende is. Ik heb 5 jaar garantie dus mocht er in die tijd wat mee gebeuren dan ........ Daarna wil ik er nog wel eens over nadenken.
Ik val hier ook niemand op aan, alleen ik persoonlijk geloof niet in die intervallen van 30k of soms nog meer. Van mij gaat de Focus straks iedere 15k een portie verse olie krijgen! (Dat betekent trouwens niet een complete onderhoudsbeurt)
Helemaal mee eens. Als t blok t niet aan kan regelen hun het maar met de garantie van Ford. Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Hebben jullie ook een terugroepactie 19B36 - Focus Elektronische Rembekrachtiger - Software? Iemand enig idee wat dit precies is? Kost het veel tijd om te fixen?
Nog niks van gehoord, ik heb dan ook een lease auto dus mogelijk word het bericht naar de leasemaatschappij gestuurd. Waar heb jij het bericht gekregen?
In zowel de ford app als op de RDW site kan ik geen terugroepactie vinden voor de Focus. We gaan het zien t.z.t.