Als je net als ik gewoon een goede roetfilter reserve hebt is er zoiezo geen probleem. Dasboard geeft niks aan en roetfilter werkt dan gewoon voor dat kleine stukkie naar de apk. Daarna lege roetfilter er weer tussen en klaar. Zolang ze geen metingen doen tijdens een grote politie controle niks aan de hand. En dat doen ze voorlopig toch nog niet. Apparaten zijn veel te duur.
nou @Eric-rally kom er maar in wat is knoeien? als ik het DPF laat reinigen bij een bedrijf dan maken ze hem ook open dus zie je lasnaden maar weet je niet of die leeg is of gereinigd. zolang er geen gerenommeerd meetsysteem is blijft het gokken voor een keurmeester.
Het is (nog) niet te controleren. Als er geen P-codes aanwezig zijn (auto,s vanaf 2006) kan de auto mits verder goed goedgekeurd worden. Anders volgt er een roetmeting, Op basis van lasnaden kunnen we Niet afkeuren. Alleen aan de hand van roetmeting.
ben bij allebei de tuners wel eens geweest voor een run, persoonlijk had ik voor BR-Performance gegaan. Vind hun net ff een tikkie beter overkomen
De keuze was uiteindelijk makkelijk. Ze konden daar de roetfilter niet uitschakelen in hun software. Hadden ze nog nooit hoeven te doen.
Het chippen is even een weekje opgeschoven. Moet eerst lekkage van het dak van het huis oplossen helaas.