1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Focus 2 fase 1 Mijn Seagrey Focus ST 320+ pk project - Exterieur aanpassen

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door emiletelkamp, 17 okt 2018.

  1. Goed bezig!
     
    emiletelkamp vindt dit leuk.
  2. Cobra zit in De Meern, zij hebben mij in contact gebracht met Beek Auto Racing. 175 euro incl verzenden was ik ervoor kwijt.
     
  3. Nieuwe uitlaat is besteld...

    Turbo-back dus 3" downpipe, de-cat en de-res catback systeem... :thumbs:
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.
  4. Netjes allemaal!
     
    emiletelkamp vindt dit leuk.
  5. [​IMG]

    Nu nog tijd vinden om te plaatsen..
     
  6. Afgelopem Vrijdag was het zover...

    De volledige 3" Dreamscience uitlaat geplaatst met een vriend die een paar super handige quickjacks had voor deze klus.

    Uitlaat zonder kat en middendemper.

    [​IMG]

    Filmpje van het resultaat:


    Zeer geslaagd al zeg ik het zelf. Op naar de RS injectoren en dan zien waar we op kunnen komen met een goede custom tune, tips voor juiste plek incl run?
     
    MrMarcos, Henry-ST en Cinq-Power vinden dit leuk.
  7. BR- Performance?
    uitlaat klinkt wel lekker ;)
     
  8. BR-Performance? Gewoon rechtstreeks uit Engeland besteld.
     
  9. ik reageerde eigenlijk op jouw vraag over de custom tune ;)
     
    emiletelkamp vindt dit leuk.
  10. Oh hahaha! Zal eens informeren, thnx!
     
  11. Ondertussen toch gekozen voor een Dreamscience handheld, en nieuwe velgen besteld (Japan Racing JR30) in 19 inch.
     
  12. En nu rijden we op ModX :sturen:

    [​IMG]

    Volgens Dreamscience moet ik nu ongeveer 310pk draaien. Voelt in elk geval snel en veel geleidelijkere opbouw qua kracht dan de map die erin zat (onbekend welke)
     
    Rob Holthuijsen, gerardTDCI en Magure vinden dit leuk.
  13. Dik! Zou je eigenlijk eens bij BR performance op de bank moeten gaan. Weet je meteen of de waardes van dreamscience positief of negatief gerekend zijn
     
    petjekel vindt dit leuk.
  14. Ze zeiden bij BR dat een ST225 max 270pk haalt met de originele turbo. In ieder geval iets in die richting, 300pk is niet haalbaar
     
    Rob Holthuijsen vindt dit leuk.
  15. Toch haalde ik de 330 pk en 510nm. Wel met de maximale mods.
     
    Mpothoven vindt dit leuk.
  16. Dan hebben ze het mis daar :schater:
     
  17. Op welke bank? En met welke mods? Denk dat je er hier op het forum genoeg kunt vragen over de bank bij BRP @Eric-rally @Dimelot @hoomer
     
    petjekel vindt dit leuk.
  18. Jeroen vond t anders n ••• bank :schater:
     
    Thieske en Rob Holthuijsen vinden dit leuk.
  19. Het maximale wat met een standaard :st: turbo ligt rond de 310-320pk. 330pk vind ik toch vrij in de buurt liggen.;)
    Dit is info die ik heb van van meerdere tuners hier in Duitsland.

    Ga je dan nog verder, dan kom je ergens bij een punt waarbij het blok zelf de zwakste schakel is. Dan kun je wel met een andere turbo, mapping etc. rijden maar hoe lang? De levensduur wordt hierdoor wel erg verkort.
    En zorg voor een goede koeling: grotere radiator en :rs: warmtewisselaar.
     
  20. Airtec intercooler
    3" downpipe HJS
    200 cel sportkat
    3" uitlaatsyteem
    Dreamscience openlucht met K&N
    Dreamscience MOD X software
    Aluminium inlet
    RS injectors
    RS koppeling
    RS oliekoeler die ik heb gekocht bij de Volvo dealer ;)

    De bank was bij Fasttech in Haaksbergen.
     

Deel Deze Pagina