Heren heren, niets is nog zeker, en ik denk dat de afschrijving van 1 jaar te groot wordt. Of ze moeten echt een onweerstaanbaar bod doen.
Haha, mooi man. Ben benieuwd maar ervaring heeft me geleerd dat áls de gesprekken eenmaal gestart zijn... Zat onlangs in de nieuwe RAV4, was ff bij de plaatselijke dealer samen met vrouwlief. Gelukkig was de verkoper in gesprek met klanten die net een auto hadden gekocht. Mooi hoor dat Chrome Blue metallic. Zag gisteren een MKIV hatch in Magnetic Grey, staat ook erg goed maar Chrome Blue is nog mooier denk ik. (Nog niet live gezien)
Als je hem koopt ga je er geen spijt van hebben. Heb m in de wagon in deze kleur en motor. Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Zeker is die mk4 een mooie wagen,maar die jij nu hebt, is a one of a kind, en zie je nergens rijden, ik vind persoonlijk de mk3.5 een mooier model
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind je huidige 3.2 mooier dan de mk4. Misschien dat ik er nog aan moet wennen hoor, maar ik vind de mk4 op dit moment nog niet een mooi model.
Leuk om de stoelverwarming midden in de zomer 30+ graden bij je maat(bijrijder) aan te zetten haha, hebben we ooit hard mee gelachen, sorry voor offtopic Maar Jack, die lichtblauwe ben ik jaloers op, die heeft niemand in st line.
Hartverwarmend om te lezen dat zoveel mensen mijn huidige auto zo mooi vinden. Ik was bij de dealer voor het blijven hangen van het gaspedaal en tijdens het wachten een praatje gemaakt met de verkoper. Die vond het wel een goed idee als ik een Focus 4 ging rijden dus toen heb ik een offerte gevraagd. Ik weet haast zeker dat het gewoon te duur wordt want ik rij nog geen jaar in mijn auto. Plus daarbij vind ik mijn Ice Blue ook erg mooi en ben ik er erg blij mee verder. De enige reden waarom ik naar een nieuwe zou gaan is: het is een nieuwe en de aanbieding moet onweerstaanbaar zijn. Dat betekend eigenlijk dat ik hem gratis zou moeten krijgen. Maar goed je weet het nooit he dus we zullen zien.
Nou weet ik niet wat het prijsverschil is tussen de 1,5 met 150 en de 1,5 met 182 pk maar bij de Focus 3.2 was dat 1500 euro. Ik weet niet hoever de techneuten hier op het forum zijn met de software van de MK4 maar je zou ook voor de 150 pk versie kunnen gaan dan. Dat zou dus weer aardig wat Euri kunnen schelen
Wat ik begrepen heb, was de ST-Line standaard vrij kaal, maar dat kon je met opties natuurlijk uitgebreider maken. De Titanium zat standaard al een hoop op. Dus bij de ST-Line weet je nooit zeker of iets erop zit, bij de Titanium wel. Ik ben persoonlijk erg blij met de opties en het witte hemeltje van mijn Titanium, maar ik mis wel de mooiere bumpers en spoiler van de ST-Line. Misschien dat ik daar nog ooit iets aan ga doen.