1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nu al problemen.... ?

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door JuEnGo, 13 feb 2018.

  1. Bij een import auto moet je altijd oppassen, tenminste als je hem niet zelf heb geïmporteerd, want wordt vaak gerommeld met schadeverleden en km-stand, zijn hele verhalen bekend (vastgelegd met verborgen camera) dat auto een schadeauto was en dat de km-stand soms wel 100.000 km was teruggedraaid, mogelijk wordt bij import nu er wel naar gekeken, maar een paar jaar geleden was dat nog "wild west" zeg maar en veel auto kaf onder het auto koren! Heeft de verkoper documenten overlegd over de autohistorie voordat hij werd geïmporteerd, want dat geeft meer inzicht in het onderhoudsverleden van de auto! Ik weet nog dat jaren geleden er auto's met zogenaamde waterschade werden geïmporteerd, kon je daar kopen voor een prikkie en hier verkopen voor een normale prijs, echter heel veel hadden of kregen achteraf elektrische problemen en storingen vanwege het waterschade verleden! O ja, bij verkoop of inruil is een importauto altijd veel minder waard dan een normale NL auto, houdt daar rekening mee!
     
  2. @Henry Ford Jr.
    Pfffff, ooit wel eens in een import-auto gehad????

    En die laatste regel bestrijd ik!!!!!!!!!
    Bijna 2 jaar geleden een import-auto ingeruild en voor deze auto heb ik een gewone marktconforme inruilprijs gekregen!!!!!!
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.
  3. Onze vorige auto was een import en de huidige ook. Geen enkel probleem mee gehad.
    Je moet gewoon opletten maar bij recente auto's hoef je niet echt bang te zijn dat er 100.000 terug gedraaid is. Onze huidige auto is met 8 maanden naar Nederland gekomen dus dan is de 22.000km die op de teller stond best realistisch.
    Misschien wordt er met oudere auto's wel eens gerommeld maar als ze door een merkdealer naar NL gehaald worden hoef je er niet zo bang voor te zijn.
     
  4. Ieder het zijne, zelf ook eens een import auto gekocht voor mijn vrouw.
    Dit vanwege de extra opties. Raakte em bij verkoop aan de straatstenen niet kwijt.
    Voor mij dus nooit weer. Plaatselijke dealer hier verkoopt ook veel Duitse occasions en geeft daar ook een goede garantie op.
    Ik koop zelf echter alleen nog maar Nederlandse auto's vanwege mijn eigen ervaring.
     
  5. Lag dan misschien eerder aan de auto zelf dan. De meeste dealers doen niet zo moeilijk, particulieren misschien wel door de beeldvorming door de BOVAG.
     
  6. zit alles bij ook de gegevens van onderhoud bij Ford dealer in Duitsland en kilometerstand.
    Dus daar wel naar gekeken te hebben... ook staan er de gegevens adres en naam van de eerste eiegenaar, helaas geen telefoonnummer en heeft geen social media...
    Naam: Marko Zeiler , In Premnitz.

    Ohhh, wat zou ik die man graag willen spreken...
     
  7. 100.000 km meer op de teller zie je ook aan meer dingen vd auto....
    Dus echt lulkoek om het zo maar eens te zeggen....
     
  8. ff off topic,
    als ze er geld voor moeten geven is het een nadeel.
    moeten ze het verkopen dan is het een voordeel, zo werken autobedrijven nou eenmaal. ;)
     
  9. #49 JuEnGo, 17 feb 2018
    Laatst bewerkt: 17 feb 2018
    Het verhaal gaat helaas verder!!! :weird:

    Jullie geloven het nooit, de Multi-riem over,
    spoor van water achter ons....
    Ford Assistance maar weer gebeld en hij staat alweer bij de Ford dealer.... pfff!

    Het zijn allemaal kleine dingen maar krijg er langzaam wel genoeg van!!!:box:
     
  10. Bleken een paar rollen beschadigd, spanner en de multiriem...
    Grapje; +/- €400,- :angry:

    Ben benieuwd, hij zou vandaag klaar zijn.
     
  11. Pfff lijkt wel een maandagmorgen auto. Sterkte maar weer.

    Ik zou wel vragen of ze de oorzaak kunnen achterhalen. Wellicht kun je hier iets meer mee bij de vorige eigenaar. Ik zeg niet dat het zo is, maar het lijkt er op dat deze je heeft belazert of dingen heeft verzwegen.
     
  12. Mmm, wel raar dat die rollen beschadigt zijn, heeft misschien toch wat meegemaakt die auto, hoop van niet , maar je gaat nu toch twijfelen denk ik.
     
  13. Jip, dat doe ik zeker!
    Rij weg bij de garage en wat denk je...
    Motormanagement springt weer aan... pfff echt!
    Linksomkeert gemaakt en heb hem er maar weer achtergelaten...

    Mijn eerste Focus en moet je zeggen heb er spijt van!
     
  14. Ik zeg repareren en verkopen, met het gevoel dat je er nu bij hebt komt het nooit meer goed, denk ik!!!!!!
     
  15. Je hebt er niets aan, maar dit is niet focus waardig. Maar ik snap je gevoel wel.

    Zwaar klote voor jullie.
     
  16. Bleek tochweer de Lambdasensor... die toch vervangen te hebben, weer genieten!
     
  17. Hopen dat het zo blijft!
     
  18. Mijn oog is erop gevallen dat ik linksachter een ander achterlicht (kap) erin heb zitten... je ziet het bijna niet maar in het donker valt het goed op.
    Als het licht aan is, loopt er een rode streep onderaan van links over de klep naar rechts.... maar links in de kap zit die niet...

    Heeft iemand er nog eentje liggen?
     
  19. Bijzonder, de ene is van een Titanium en de andere is van een Trend
    Foutje gemaakt met bestellen??
    Je krijgt wel steeds meer het idee dat er iets gebeurd is met deze auto. Schadeauto??

    Voor het achterlicht misschien even zoeken op schadeautos.nl of onderdelenlijn.nl
     
  20. De ene is dus led en de andere gewoon gloeilampen ?
     

Deel Deze Pagina