1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Valley's 1.0 Ecoboost. TE KOOP

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door valley, 2 jan 2014.

  1. [MENTION=14125]Escortosis[/MENTION]: Heb hem er even afgeschroefd, want ik ging twijfelen door [MENTION=37]Fred[/MENTION] zijn opmerking, maar Fred heeft inderdaad gelijk. Het is zeker niet hetzelfde. Dit betekend dus dat als je een witte gevonden hebt, dat je even moet kijken of hij niet voor de ST is.:thumbs:
    [​IMG]
     
  2. Super dat je even de moeite heb genomen hem er af te schroeven! Nu is het zeker dat ze niet gelijk zijn.
    M'n ogen maar eens open houden of ze voor de gewone wagon sowieso wel bestaan.

    Thanks.
     
  3. Nieuwe wielen eronder:rock::cool:
    Wederom crappy iphone pic, maar gaat goed komen binnenkort:D.
    [​IMG]
     
  4. De wagen vraagt nu wel om een verlaging. Niet teveel, maar een cm of 3 kan ie wel hebben.
     
  5. Sjeik, goede keuze!
     
  6. Hele mooie auto zo met al die update's.
    Wielen staan erg goed.
     
  7. Eindelijk goeie foto's.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. #108 Kees37, 13 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2014
    Mooi hoor!!!!! :thumbs:

    [MENTION=13967]valley[/MENTION], hoe bevalt de 1,0 ltr motor?
     
  9. Mooie foto's van een mooie wagen :thumbs:
     
  10. Fraaie plaatje. Mooie wagon.
     
  11. Thx mannen!
    Had nog wel een aardig plaatje gevonden.
    [​IMG]
     
  12. heel mooi plaatje Maurice :thumbs:



    en een mooie :focus3: ook ;)
     
  13. [MENTION=948]Kees37[/MENTION]: Voor mij was de overweging zuiniger/groter en goedkoper rijden (huidige auto toen reed 1op 9/10). Die missie is ruimschoots geslaagd.
    Ten op zichte van de vorige ben ik 200euro per maand goedkoper gaan rijden. Dit komt ook mede door de wegenbelasting omdat het blok niet heel zwaar is door de 3 cilinder.
    Mijn huidige verbruik is 1 op 16/17. Wat ik best netjes vind.
    Hij trekt best vlot op en je komt niet echt iets te kort als je gewoon rijd.

    Daarbij moet ik wel zeggen dat het zeker geen strepentrekker is!!
    Maar dat is voor mij nooit het uitgangspunt geweest.
    Wat ik wel jammer vind is dat er geen 6 bak inzit. Hierdoor zou hij misschien nog zuiniger zijn.
    Als ik eerlijk ben zou je beter de 125pk kunnen nemen en dan tunen tot 140pk ofzo. Dan heb je een goeie combinatie tussen snelheid en zuinigheid.

    Wij hadden toen gewoon niet meer geld over voor een auto en de aanbieding die toen gold was op een 1.0 100pk vandaar mijn keuze.
    Dat in combinatie met de lage onderhoudskosten en 4jr APKloos rijden trok ons over de streep.

    Al met al ben ik wel gewoon super blij met mijn keuze en de auto zelf rijd gewoon superfijn. En de tijd dat mijn auto het belangrijkste is heb ik allang achter me gelaten:lol::lol::thumbs:
    Hoop dat je hier wat mee kan. Op mijn eerste pagina staat ook een kleine review. Deze zal ik bij 10.000 is aanvullen. (de focus heeft nu ongeveer 8000km gereden)
     
  14. Wat een mooie wagon.
     
  15. [MENTION=13967]valley[/MENTION]
    Tnx voor je info. Als ik zal kiezen voor de 1,0 ltr motor zou ik zo wie zo voor de 125pk gaan
    Heb ooit eens een :focus2: met 100pk gehad en dat viel me wel tegen qua motorvermogen in verhouding met het gewicht van de auto. Heb toen ook vrij kort daarna een :focus2: met 115pk gekocht.
    Zoals je ziet rij ik nu in een 5-deurs maar mis ik de ruimte van de station.
    Ga waarschijnlijk as. zaterdag een proefritje maken in een 125pk versie en dan............... wie weet!!
     
  16. #116 valley, 13 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2014
    Dat snap ik Kees. Die ruimte went inderdaad heel snel! Veel succes en plezier zaterdag dan! Ik lees het wel op het forum of het wat geworden is!:D


    Gerard en Patrick: bedankt voor jullie leuke reacties. :D
     
  17. De 100pk is ook te kietelen tot 145pk. Enige verschil tussen de 100pk versie en de 125 is software
     
  18. Dat weet ik, alleen heeft de 100pk 5 versnellingen en de 125pk 6. Daarom zal de 125pk zuiniger rijden na tuning dan de 100pk.:)
     
  19. Ziet er heel erg mooi uit zo :thumbs:

    Wat hem, volgens mij dan, zou afmaken is het blinderen van de ramen. Maar da's persoonlijk natuurlijk ;)
     
  20. Mooie foto's van een mooie :focus3: in een mooi stukje NL, waar zijn ze gemaakt?? :thumbs:

    Nog veel plezier ermee!!
     

Deel Deze Pagina