1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Escort mk4 zetec turbo

Discussie in 'Mijn Ford' gestart door Gregor, 1 mei 2010.

  1. maar een escort rs cosworth is ook meer historie en zeldzamer dan die 2 andere en zijn waarde houdt hij ook gewoon,en goed kooper in de wegenbelasting benzine enz;-)

    en het klopt wel dat de cosworth duurder in aanschaf is(een goede dan),maar dat is niet moeilijk hé!
    die 2 andere zijn rechts gestuurd of links gestuurd maar dan non turbo:-(
     
  2. tja, met de coswoth heb je gelijk met historie enzo maar daarvoor ga ik geen geld betalen .....

    Een toyota supra RZ is er zeker wel in linksgestuurd met biturbo... zelfs met meer pk als de rechtsgestuurde.. +/- 330 pk tegenover 280 pk

    Een skyline inderdaad niet volgens mij maar dat maakt mij ook niet uit, dat schijnt snel genoeg te wennen.

    Maar we zullen het wel zien.

    Er zijn meer dingen wat de ene weer beter heeft dan de andere en andersom. :cool:

    alleen het geluid van zon 6 cilinder lijn biturbo :kwijl:
     
  3. dat is wel een mooi geluid maar het blijft een jap en geen :ford::baeh:
     
  4. Dat zou juist een voordeel moeten zijn Richard..;)
     
  5. Hehe, nee dat zeker niet.....

    Ik zal het forum ook niet verder vervuilen met andere merken praat :cool:
     
  6. dan doe ik het wel... bmw 335i heeft ook een R6 blok en de eerste generaties hebben zelfs 2 turbo's... standaard trim 306 pk, maar daar is heel veel aan te sleutelen..
     
  7. Hehe, lol.

    Dat klinkt ook niet verkeerd :kwijl:
     

Deel Deze Pagina