Erg mooi geworden en idd hij Ziet er weer uit als een plaatje. Super netjes gedaan en wat bak werk heb je daar aan gehad maar het resultaat is dan ook TOP Zo strak is die van mij zeker niet.............al hoor je mij niet klagen daarover..........
Hier even een berichtje van een superblije eigenaar. Dwayne heeft echt onbeschrijflijk mooi werk geleverd!!!! De auto is echt spiegelglad. Geen enkel detail is overgeslagen. Echt SUPERRRRRR
Dwanye heeft weer eens mega goed werk afgeleverd! Hieruit is duidelijk te zien dat onze Dwayne de grootste mierenneuker van het forum is en dan in de juiste zin van het woord. Mooi werk man! Ik heb zelf ook wel wat ervaring en know how maar dit gaat mij net een stapje te ver Gelukkig hebben we idd mensen zoals jouw om de auto dan naar toe te brengen. Klasse man!
Bedankt voor alle lovende reacties! Dit had ik niet verwacht De RS is flink opgeknapt na slecht werk van de dealer. Ik hoop dat Johan hier nog wat uit kan halen. Verder is de duurzaamheid van de producten afhankelijk van diverse omstandigheden zoals het weer, de manier van wassen etc. 1 laag Gloss-it Finish zou moeten zorgen voor een bescherming tussen de 4-8 maanden. Erna zal deze beschermlaag in sterkte afnemen. De Wolfgang Fuzion is een echte concourswax, maar voor een concourswax moet een bescherming van ten minste 3 maanden wel kunnen. Deze producten tezamen zouden dus een goede beschermlaag incl. glans moeten bieden. Johan zal de lak vanaf nu in ieder geval zorgvuldig behandelen daar zorg ik wel voor . Hij reed in ieder geval met een big smile weg.
Wauw ! Fantastisch wat voor een resultaat je kan behalen met de juiste kennis en apparatuur ! Heel veel respect voor je werk en geduld, ik heb helaas niet zoveel geduld. Waanzinnig mooi !
Zo dat is nog eens glans zeg. er zit een boel werk in, maar dan heb je ook wat zeg......pfffft en ik maar denken dat Pep lekker glom. Johan heel veel plezier en bekijks met deze wagen man.
Goed werk! Dealers detaillen niet, hier wordt "commercieel" gepoetst. Drie tot vier auto's per dag, geen drie dagen per auto. Geen finish maar een laagje . Dit resultaat mag er zeker wezen. Mijn huidige CC is door de dealer waar ie vandaan kwam ook door een commerciele poetser gepoetst. Getuige de krassen die nog aanwezig zijn en de swirls was mijn auto er ook serieus ernstig aan toe. Nu ziet hij eruit als de RS vóór. Misschien toch maar eens over een echte detailbeurt nadenken.....Het is zeker de moeite waard
Dat ziet er echt super goed uit,wat een verschil,ik heb ook nog een cosworth staan die wel gedaan mag worden hoor ;-)
Nogmaals dank voor de reacties! Dat is ook iets waardoor ik door blijf gaan natuurlijk . Aankomend weekend heb ik een interieurklus van de Ford Focus van Steven. Die zal ik ook wel hier online zetten. Wat betreft het 3 tot 4 auto's per dag poetsen bij een poetsbedrijf klopt dat. Toch ben ik van mening dat ze met kleine modificaties wel degelijk beter kunnen poetsen dan dat ze nu doen. Als je ziet wat ik met 1 stap bereik, dan zouden zij dat in principe ook moeten kunnen. Helaas zijn het vaak te grove combinaties en verkeerd gebruik van producten en machines die leiden tot een slecht resultaat. Ook is het poetsen bij een bedrijf of dealer een ondergeschoven kindje. Hier zou wel wat meer aandacht naar uit mogen gaan. Helaas is het resultaat zoals op deze RS een veel voorkomend probleem, maar zijn er niet veel mensen die er verstand van hebben en dus gaat men er vanuit dat dit zo hoort. Een detailklus is inderdaad de moeite waard! Als het goed gebeurd en de auto wordt erna op de juiste manier behandeld kan dat uiteindelijk ook resulteren in een hogere prijs die er gevangen kan worden bij inruil of verkoop.
In totaal ben ik er zo'n 25-27 uur mee bezig geweest. De RS is best een moeilijk bewerkbare auto met inkepingen, roosters, hoeken en details. Zo'n auto is het in ieder geval wel waard, maar dat vind ik ook van een Focus 1.